@ Suus: wat fijn dat je je baby zo hard hebt voelen trappelen. Hopelijk stopt het bruinverlies ook snel. En wat super dat je het hartje gewoon met een wc-rolletje hebt kunnen horen, waar een wc-rolletje al niet handig voor is Wanneer heb je de 20-weken echo? Nee het kan geen hyperventilatie geweest zijn. Ik lag nl te slapen en werd wakker van de enorme pijn. De gyn denkt aan of een verkoudheid (was toen niet verkouden, maar nu wel...) of de verdrukking/ in elkaar liggen. Het zou allebei kunnen. Ik hoop dat het niet meer voorkomt, het is heel eng gevoel, pijn in de omgeving van je hart.
20 weken-echo is volgende week. Als het bruinverlies morgen nog niet over is, ga ik wel nog even bellen met het ziekenhuis denk ik, misschien dat ik dan toch nog een keer moet komen. (Hoop het niet, ik wil m'n kop graag weer in het zand.) Jeetje, wat eng en naar om zo wakker te worden. Arme jij! Ben je toen 's nachts naar het ziekenhuis gegaan? Pfff, ik hoop dat dit bij jou ook een eenmalige actie was. Suus
Suus, fijn dat de baby zo goed beweegt, en dat het bloedverlies afneemt. Herkenbaar, de kop in het zand....maar een brave patient zijn en af en toe even meegeven met de medische staf, dan komt het allemaal goed
Ja, ik ben wel braaf hoor, maar ik heb gewoon geen zin om elke dag op en neer naar het ziekenhuis te rijden als het bruinverlies afneemt .
Jeetje Suus en Noukje, schrik een beetje van jullie verhalen! Hoop dat het snel voorbij is Suus...dat bruin kan natuurlijk restje zijn van de 'bloeding' toch? als het een vaatje ofzo is geweest. Kan me wel voorstellen dat je hart in je keel zit als je het ontdekt he....bah! En Noukje, dat lijkt me ook echt eng zeg....gelukkig was het niets ernstigs.... Hou vol meiden en blijf positief denken he!!! Spannend Suus, bijna de 20 wk echo maar zoals je al zei hebben ze bij jou al veel gecontroleerd en gezien....dus komt vast helemaal goed! Misschien is er wel een vaatje gesprongen omdat de baby zo hard trappelt?
Ja, zou best kunnen dat de baby een vaatje heeft vertrappeld . Inmiddels gaat het wel weer, gisteren voor het eerst geen bruinverlies. Volgende week woensdag 20-wekenecho... Suus
Hey Suus, je echo was gister he, alles ok wat ze konden zien???? hopelijk wel. En wat fijn dat je hem al zo lekker voelt trappelen! magisch gevoel he!!! Hopelijk heb je nu geen bruinverlies meer en komt het ook niet meer terug! dikke zoen miek
Ja, alles was goed! Ik hoop ook zo dat afwisselende bruin/roodverlies wegblijft. Elke keer is het gillende paniek en racen naar het ziekenhuis. Laatst dus ook 's nachts. Dat is echt niet leuk... Suus
Hé Suus, gefeliciteerd met je goede 20-weken echo! Mooie foto . Wel vervelend dat je af en toe bruin/bloed verlies hebt, het blijft spannend voor je. (Durf je al een banner te plaatsen?)
suus mooie echo!!!! ik hoop dat het bruin/bloedverlies weg gaat blijven voor je,want het zorgt voor heel veel onzekerheid.
Mooie foto hoor! Ik hoop voor je dat het bruinverlies een keertje op houdt, zoals je dan iedere keer helemaal op de kop stijf van de stress staat.....bleh. En over de helft! Over een week of 7 de volgende magische grens!