@Suus35

Discussion in 'Miskraam' started by Miek74, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    Ik zocht je even op om te kijken hoe het met je ging en nu lees ik dat je vliezen gebroken zijn! Jeetje Suus! Hopenlijk blijft jullie meisje nog een tijd blijft zitten. Heel veel sterkte!! ik hoop dat je je dagen een beetje doorkomt in het ziekenhuis al lijken de dagen wel maanden!! hoop dat je veel bezoek krijgt van vrienden en familie. Dat vond ik tenminste erg fijn toen ik met gebroken vliezen in het ziekenhuis lag.

ik zal voor je bidden suus!!
    Liefs!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Faith, hoe lang heb jij met gebroken vliezen gelegen dan?

Suus

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    Maar 10 dagen dus heel kort! maar dat leek al een eeuwigheid!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nou, is best lang ook! Hoe ver was je toen? En kwam de bevalling toen vanzelf op gang?

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,063
    2,202
    113
    Brabant
    pfft zat even mee te lezen, heftig meid!!!! 25 weken!!! weer een mijlpaal!!! op naar de 27!!!!!

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    ik was 35 weken,bij mij kwam het door de afwijking aan mijn baarmoeder de ruimte werd te klein vandaar dat de bevalling op gang kwam.
    hoever ben je nu?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

25 wkn en 1 dag...

8. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

Dec 27, 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Jeetje Suus...
    Ga ook heel hard voor jullie duimen!
    Sterkte voor jullie allemaal daar.

Knuf!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jeetje Suus! Kwam hier even langshoppen weer om te zien hoe het is, maar sjonge, alles wat mis kan gaan, gaat ook mis bijna, of niet?
    Ik ga heel hard bidden voor je meis! Dat die kleine beeb nog maar even lekker mag blijven zitten, (en jij je in de tussentijd ook een beetje goed (fysiek EN mentaal) mag blijven voelen!).
    Sterkte!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik ben de wet van Murphy op pootjes. Maar dit kind MOET er gewoon komen!

Suus

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dat MOET gewoon!

12. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    jeetje Suus, ik las in een ander topic je onderschrift en schrok er echt van.
    heel erg veel sterkte, hopelijk blijft je meisje nog een tijdje zitten.
    hier wordt iig heel erg hard geduimd.

p.s. mijn zusje is ook met 26 wkn geboren en ondertussen al 24 jaar en helemaal gezond, dus de moed niet opgeven hoor!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je Tuttie, ik hoor graag bemoedigende verhalen! En voorlopig ga ik dus gewoon echt niet bevallen :).

Suus

14. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hoi Suus,

Hier een "stille" meelezer. Wat een schik om te lezen dat je vliezen gebroken zijn en wat voor gevecht jullie nu moeten leveren. Ook ik duim keihard met de rest mee, hopend op een goede afloop! In gedachten duw ik je zwangerschap vooruit, iig heb je al een week gewonnen, maar het is natuurlijk nog lang niet genoeg...

xDikke knuffelx

15. Jeetje Suus.. Als normaal gesproken trouwe volger van dit topic schrik ik van je berichten.. Vliezen al bijna een week gebroken.. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je kleine meisje nog een tijdje blijft zitten! Kleine meid van Suus blijf je nog lekker binnen zitten bij mama?
    Wat een &#*@ figuren van het Spaarne! Hoe kunnen ze zoiets verzwijgen?!? :x:(
    Ik duim en bid vanaf hier iig dat alles goed mag komen.. Hopelijk hou je het een beetje vol daar.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kom nog even een hard onder de riem steken :)

Lieve Suus, hopelijk trek je het allemaal nog een beetje! Ik zou willen dat ik iets voor je zou kunnen doen ;)

Ik denk in ieder geval aan je en blijf heel hard duimen dat je meisje voorlopig lekker in je buik blijft!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank lieve meiden, jullie berichten doen me goed. Ik vind het wel zwaar hoor, maar lang niet zo zwaar als het alternatief.

Suus

18. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Het is ook zwaar Suus! En ik heb dan ook onwijs veel bewondering voor jou (had ik al) dat je zo sterk bent .... althans je komt erg sterk over. Je hebt steun hier op ZP, maar ik hoop ook dat je veel steun hebt van familie en vrienden. Vast wel.

Slaap lekker voor zo.

XX

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus ik hoorde het in het 35+ topic en zal voor je duimen !

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoe kom ik toch in het 35+-topic terecht? Ben ik daar ooit geweest? :)

Dank je, Koffieleutje. En dank je, IS. Had even niet zo'n sterk moment net toen m'n man naar huis ging. Moeilijk. Nu maar weer slapen...

Trusten!

Suus

Share This Page