@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ach lieverd, maar dat je sterk bent, betekent niet dat je het niet moeilijk mag hebben.

Truste!
    X

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hele verhaal van begin tot eind gelezen, ik was eventjes bezig maar ik wou je even vertellen dat ik diep respect heb voor jou en je partner.
    Wat een belevenis, eindelijk kun je gaan genieten en dan breken je vliezen.
    Een vriendin van me heeft het ook meegemaakt haar dochter lya werd geboren met 27 weken gelukkig is alles goed gegaan, en nu is het alweer een dametje van 4 jaar wat gezond is.
    Wat ik hiermee wil zeggen dat het ook vaak goed gaat.
    Dus ook vanaf hier heel veel sterkte en moed en don't give up!
    Ik duim voor jullie en jullie wonder.

Zal af en toe eventjes spieken.

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    'Tuurlijk mag je af en toe minder sterk zijn! En hoe langer je er ligt, hoe minder sterk je je zult voelen. Daar is zelf een medische term voor: je wordt 'geinstitutionaliseerd'. Dat je steeds meer afgesloten wordt van de buitenwereld, je overgeeft aan de routine en de artsen, en mentaal wat minder stabiel wordt doordat je minder prikkels en input hebt. Is helemaal normaal en logisch, en hormonaal zwanger zijn en je zorgen maken helpt daar nog minder bij! Vrees niet, de verpleegkundigen zijn ook gewend aan een af en toe onredelijke uitval :D

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Je moet af en toe je tranen de vrije loop laten hoor meid! Dat maakt je niet minder sterk!
    Je bent een moedige vrouw en je dochter is nu al een vechtertje!
    Ook hier duim,bid en hoop ik nog steeds mee!

Weer een dagje verder!
    Kleine meid,blijven vechten daar in mama's buik! je zit er heerlijk! :)

Light a Candle - Show you Care! - This candle was lit for Suus35

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank jullie wel meiden!

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Suus, logisch dat je af en toe even niet zo sterk bent. Het is ook heftig wat er gebeurd. Ik vind je heel dapper en sterk! Laat het af en toe maar gaan. Kom je een beetje de dagen door? Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen. Ik wil jullie veel sterkte wensen!

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Suus,

Ook ik denk weer even stevig aan jullie met positieve energie.

Verdrietig om zo je man te moeten zien gaan iedere keer, ik kan het me voorstellen. Ik hoop dat je je niet al te alleen voelt en dat je je kindje af en toe goed kan voelen en dat je je heel samen voelt met haar.

Je bent wel eens langs geweest in 'ons' topic (35+), met goeie adviezen en een positief verhaal over toch zwanger raken (van dit meisje :)) met een eisprong aan de re-kant terwijl die eileider verkleefd (?) is, weet je nog?
    Altijd weer welkom hoor trouwens!

Veel sterkte weer op deze nieuwe dag. One at a time ..

Liefs, Duim

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Paarse, ach ja, de dag gaat vanzelf voorbij. Niet te veel nadenken, dan gaat het wel. (Moeilijk.)

Duimelot, o ja, ik weet het weer!

Suus

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    25+2! weer een dag erbij Suus!

dikke knuffel!
    Miek

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi Suus,

Kom even kijken hoe het met je is. Kom je de dag een beetje door? Hier draaien mn duimen nog steeds voor jou en je meisje, op naar morgen!!

Liefs,
    Noukje

11. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Lieve Suus,

Ook ik wil je even heel veel sterkte wensen! Maar als ze een beetje op d'r mama lijkt, vecht jullie kleine meisje er zich zeker doorheen!

Dikke knuffel, Lex

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lieve meiden, het gaat wel hoor. Fysiek gaat het in ieder geval goed, maar geestelijk wordt het zwaarder. Poe, nu al ;(.

Suus

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Maar jij bent heel sterk!

Dikke kus van ons

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Vraagje van kabouterman:

Hier moest kk binnen 24 uur geboren na het breken van de vliezen ivm infectiegebaar.

Maar jij hebt toch nog wel vruchtwater? Hij vraagt zich af: jullie kindje heeft nu toch geen leeg "huisje"?

Alleen antwoorden als je daar behoefte aan hebt he ;)

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Normaal gesproken moet je binnen 24 uur bevallen ja, maar als je pas 25 weken bent, dan is het risico dat het zo vroeg geboren worden met zich meebrengt aanzienlijk groter dan het risico van infectie. Sterker nog, ze weten zeker dat er zich een infectie gaat ontwikkelen in de baarmoeder, alleen niet wanneer.

Dus zodra ik weeën krijg, ga ik aan het AB-infuus, om verdere besmetting te voorkomen.

Ik heb nog nauwelijks vruchtwater, het is nog een piezelig beetje hier en daar. Dus ja, een leeg huisje. Aan mijn buik niet eens te zien, die is enorm groot en rond.

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Arme Suus toch, natuurlijk heb je het geestelijk zwaar. Zo gek is dat niet na 5 miskramen, verklevingen, operaties en dan eindelijk "goed" zwanger en dan overkomt je dit vreselijke verhaal. Ik hoop dat de infectie in je baarmoeder voorlopig weg blijft (sterker nog, ik hoop dat je helemaal geen infectie krijgt) zodat jullie meisje nog een hele tijd lekker warm in jouw buik blijft zitten.

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke dus zo zit het.

Meid laat je meisje nog weken ( heel veel) lekker in je buikje zitten!
    Mijn duimen draaien en ik denk elke dag ( en k-man nu ook) aan je.
    We hebben zoveel aan jou gehad, dus je bent heel speciaal voor ons.

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank jullie wel, meiden. Jullie zijn lief.

Kabouter, De Sutter schijnt nu ook AB voor te schrijven als je zwanger wordt met pred. Uit voorzorg. Just so you know.

Suus

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hey lieve Suus,

Vandaag niet zo'n lekkere dag begrijp ik .... heel begrijpelijk natuurlijk. Ik zou willen dat ik het allemaal wat dragelijker kan maken voor je .... maar ik zou niet weten hoe.

Deze dag is gelukkig wel weer bijna voorbij. Morgen hopelijk een wat betere dag voor je.

X

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Thanks, IS.

Suus

Deel Deze Pagina