Ja heb het gelezen Suus. Maar nu de laatste poging. Dus laatste maand pred. ( volgende maand dan). Zal anders Dr de Sutter eens mailen of ze ab wilt voorschrijven. Of laat het waaien deze keer. Kwee nog niet. Ik zal gaan pred-en als mijn temp weer hoog is ooit mss eens. Dus dan pas op dag 19 beginnen met pred. Kan per slot van rekening niet mijn hele leven pred slikken voor een eventuee zwangerschap.
Nee, dat is niet zo gezond. Ik denk ook niet dat ik die dosis nog eens zou slikken. Misschien had het niet uitgemaakt, maar dat zullen we nooit weten. Suus
Ik weet het niet, kabouter, het is informatie uit de derde hand, want ik krijg nu de AB in Nederland. Maar ze geeft dus wel AB, op verzoek. Ik neem aan dat je de recepten gewoon vergoed krijgt.
Heb al antwoord terug: Geachte mevrouw, Ik vrees dat u verkeerd bent ingelicht, ik schrijf dat nooit voor samen met prednisolone. Mvg, Dus ja.... dan ga ik het dus niet gebruiken En joepie weer een dag 25+3 Ik voel me zo nutteloos. Ik zou zo graag iets voor je willen doen of je bezoeken om de dagen door te komen. Maar het enige wat ik kan doen is hier veel schrijven zodat je afleiding hebt.
Goedemorgen! Weer een dag erbij, ik hoop dat je je iets beter voelt dan gisteren. Het zonnetje schijnt hier, dat helpt vaak ook wel wat. En 25+3, je gaat al mooi richting 26!
Ik zie in de andere post dat je voelt dat je de hele dag wel wilt gillen, en dat de potentiele wachttijd niet te overzien is. Dat klopt. Het enige advies dat ik je kan geven is: niet doen. Geef je er aan over, en denk alleen maar 1 dag per keer. De ochtend is weer een fris moment, de routine went, de machteloosheid ook, en zo tikken heel zachtjes de dagen weg. Geniet van de dingen waar je nog wel invloed op hebt. Denk niet verder vooruit dan de volgende maaltijd die ze je brengen, en verheug je op het moment dat je weer in mag gaan vullen wat je morgen gaat eten. Koop een TV gids en plan je TV momenten. Ga puzzelen. Je kunt niet 15 weken overzien in de positie waarin je je nu bevindt, en nadenken over wat er gebeurt als je dochtertje wordt geboren is ook enorm stressvol. Dus hoe moeilijk het ook is, probeer alleen maar in het nu te leven (lekker zweverig). Nadenken over alle potentiele scenario's, hoeveel tijd je er ook voor hebt, word je helemaal gek van. Helaas kun je niet weten wat er gaat gebeuren, hoe lang je hier nog gaat liggen, hoe het straks met je dochtertje gaat, dus hoe moeilijk ook, probeer deze gedachten niet te vaak te hebben. Sorry, ik draaf een beetje door, klink misschien wel heel erg dwingend, en misschien beleef jij je ziekenhuis periode wel heel anders. Maar ik wil je zo graag een hart onder de riem steken want ik weet nog hoe ik me toen voelde
Ach Suus, ik lees het nu pas! Alle sterkte en gezondheid van de wereld voor jou en je dochter! Ach ze zit een beetje droog daar, maar ten minste wel lekker warm bij mama.. Ik wil je nog erg bedanken dat je mij toen zo geholpen hebt met de MA en curretage, je bent een schat!
Kabouter, dat vind ik buitengewoon vaag. Mijn bron is behoorlijk betrouwbaar. Misschien is ze bang voor een run op AB? Hou iig ontstekingen en mogelijke infecties supergoed in de gaten als je pred gebruikt. Dus vaak naar de ha om je urine te laten kweken bij het geringste vermoeden van een ontsteking. En dan geen sneltest, die is niet betrouwbaar genoeg.
Juul, ik denk ook niet de hele dag na over rampscenario's hoor, maar soms vliegt het me allemaal zo aan. Mijn buurvrouw gaat vandaag naar huis, haar vliezen zijn ook nog intact, ze is net zo ver. Dat soort zaken maakt me tijdelijk labiel. Maar ik hou het wel vol hoor, maak je geen zorgen. Suus
Hoe weet je nu of je een ontsteking hebt??? Jij wist het toch ook niet? Maar blijkt nu van wel. En tuurlijk hou je het vol. Jij bent heeeeel sterk. Kom op meid! Ik ga gewoon heel je topic volschrijven Heb je veel te lezen Onee er moet ook nog gesopt worden, maar ga wel zoveel mogelijk hier proberen te zijn voor je.
Weer een dagje voorbij! 25+3, je gaat de goeie kant op. Als je je kamernummer geeft stuur ik je ene kaart (via PB?) en ik denk dat er hier wel meerdere meiden zijn die je willen overladen met kaarten! liefs Miek