@Suus35

Discussion in 'Miskraam' started by Miek74, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

#581 Flavour, Jun 9, 2011
    Last edited by a moderator: Jun 9, 2011
    Ik vermoedde het wel al een hele tijd, maar uit de snelkweek bij de ha kwam niks. Uit het uitstrijkje bij het Spaarne kwam een maand geleden dus al GBS, maar dat hebben ze niet gemeld. Maar ik had zeker wel ontstekingsklachten: bloedverlies, kramp in en druk op de baarmoeder, extreem veel plassen en vochtverlies. Ze hebben het bij mij alleen onvoldoende serieus genomen.

En je bent lief.

Suus

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke.
    Ik zal het in de gaten houden.

En ik ben niet lief. Wie goed doet , goed ontmoet.
    Jij bent altijd zo lief voor iedereen en dat zie je hier dus ook terug.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Precies!!!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

5. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Yes weer een dag plat :).

Wat Juul zegt klopt wel. Probeer het in behapbare porties te bekijken. Ik leefde ook echt van maaltijd naar maaltijd en ik had het net als jij noemde savonds het zwaarste als mijn vriend naar huis ging :(. Ik probeerde daar voor mezelf iets leuks aan te koppelen bv op de laptop GTST kijken van die dag (ja je leuke dingen worden beperkt maar zelfs van GTST kun je dan genieten ;)).
    Iedere week is een feestje waard, laat je vriend iets lekkers halen om dat te vieren!

Ik weet helaas wat het is om de dagen voorbij te zien kruipen en met de angst te leven of alles wel goed komt met de kleine maar geloof me, vergeten zul je het niet doen maar het accepteren gaat zo snel als je de kleine in je handen hebt over heel veel weken!!

Ik kom hier trouwens ook wel mee -dagen-plat-lullen :). En ook voor mij geld, als je je kamernummer stuurt komt er een kaartje!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, je leeft ook van maaltijd naar maaltijd. (Die trouwens verdomd smerig zijn, zoals kennelijk normaal is in ziekenhuizen.)

Vandaag gaat het wat beter. Manlief komt gezellig lunsen.

Suus

7. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Ik kon er echt van genieten als manlief wat meenam van buiten het ziekenhuis. Heb wel eens een zak McD weggewerkt en mijn avondeten laten staan :)

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik bestel niet eens avondeten meer, brrrr. Sterker nog, de halve afdeling hier laat haar man eten brengen 's avonds, zo bizar oneetbaar is het. Het is alleen maar heel veel koolhydraten (keiharde aardappelpuree, doorgekookte spaghetti) met 3 piezelige stukjes groenten en een enorme homp zompig vlees, of in mijn geval vegetarisch zompig nepvlees. Ongelooflijk ongezond, ook nog eens.

Suus

9. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Even echo mega blij tussendoor: Volgens mij voelde ik de kleine voor de eerste keer schoppen! Zo blij, geeft weer een beetje geruststelling :D

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Joepie, en dat kan heel goed! Ik voelde haar al schoppen met 14 weken (en ik heb nog een voorliggende placenta ook).

11. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Suus, wat heerlijk dat je man elke avond eigen eten brengt, dat ziekenhuiseten is inderdaad niet te eten...

En wat zullen de dagen langzaamaan wegkruipen voor je, maar elke dag is er gelukkig weer 1...

Lekker af en toe mopperen en janken hoor, ook daar knap je van op.
    Ik wens je veel sterkte toe, gelukkig zijn er ondertussen alweer een paar dagen weggetikt en steven je af op 26 weken...

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Uh het ziekenhuiseten was hier echt heerlijk!
    Wat een bofferd wa sik dan!

En juul geweldig! Ik voelde kk ook al met 14 weken. Dus het kan hoor, super

13. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Is het eten zo belabberd ja? Bah!
    Hier was het best goed te doen eigenlijk, oke, ik heb wel in betere restaurants gegeten ( ;) ) maar het was best te vertoeven. Misschien omdat ikzelf ook niet zo'n ster kok ben dat mijn eisen lager liggen, hahaha.
    De broodmaaltijd kon ik altijd enorm van genieten. Heel lekker zacht vers brood, eitje erbij, soepje jummie. Moest echt weer afkicken toen ik thuis was, alleen al om het feit dat niemand het kwam brengen ;) ;).

Juul:
    Oh heerlijk! Ik voelde het ook voor het eerst duidelijk met 16 weken, dat was zo'n gerustelling! (oke tot de momenten dat er ritme in zit en de kleine het ritme doorbreekt en je alles gaat doen om 'em wakker te maken om even te weten dat het nog goed zit, zucht :))

Ik denk dat die onzekerheid nooit meer weg gaat. Uk is al 5 weken maar ik blijf maar naar dat bedje lopen om te kijken of ze nog ademt... Heb voor snachts zelfs een nannycare bewegingsmatje, pppfff...

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het eten is echt officieel heel erg niet te eten. Elke avond staan de mannen hier in de rij voor de magnetron om de zelf meegebrachte happen op te warmen. En dan overdrijf ik niet. Het is vrijwel zoutloos, vrijwel groenteloos, en zompig. Ik ben echt niet zo'n moeilijke eter of zo, maar dit is echt :x:x:x.

15. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Het eten in mijn zkh was ook wel te eten. Niet super lekker, maar ook niet weggooiwaardig ;) Suus denk maar zo, bij jullie gaat al het geld tenminste naar de zorg :D

Ik voelde L. met 17 weken, dus begon nu alweer te zenuwen wanneer ik deze kleine zou voelen...nog even en ik zie achter elk zilveren randje een donderwolk :)

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Loki zo herkenbaar!

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Wat raar dat het eten in het ziekenhuis zo slecht is Suus. Je verwacht dat je juist een erg gezonde maaltijd aangeboden krijgt. Super dat je man elke avond eten komt brengen!

@ onzekerheid: mijn dochter is ruim 2,5 jaar en ik ga nog steeds elke avond voordat ik ga slapen bij haar kijken of ze goed ligt en nog ademt..:)

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat zou je verwachten Noukje. Maar ja. Ik zat ook al na te denken over zo'n sensormatje, of hoe dat ook moge heten. Dat wil ik wel. Ik word nu echt zeker weten een overbezorgde moeder.

Suus

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Je hebt ook babyfoons met een schermpje.
    Ik ga trouwens ook nog kijken elke avond.
    En we gebruiken de babyfoon ook nog. En luisteren er echt vaak doorheen of we kk nog horen ademen hoor.
    Ja ook ik ben overbezorgd.

Maar mogen we! We hebben nogal wat meegemaakt. Dus meiden wij zijn niet gek!

En hebben jullie ook een aerosleep?
    Die gebruikten wij ook en Velluxdekentjes.

Nu niet meer natuurlijk maar kk is al groot.

Wij moesten in het begin ook een stabilisatiekussen gebruiken ivm voorkeurshouding. Wat was ik blij met de babyfoon. Kk was toch mooi naar het buikje gedraaid ( terwijl kk nog niet eens kon draaien) en het neusje lag in de aerosleep: lang leven dat ding!
    Ik heb ook nooit dat kussen dus 's nachts gebruikt, dat durfde ik echt niet.
    Terwijl kk tm 9 mnd in de wieg naast me heeft gelegen. En hoeveel ik niet aan dat borstkasje heb gevoeld...

20. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    #600 I S, Jun 9, 2011
    Last edited: Jun 9, 2011
    Hi lieve Suus,

Ben net thuis en kom ff spieken bij je! En ook deze dag is nu bijna voorbij ;)

Ik begreep al eerder dat Suus-man 's-avonds eten meeneemt, maar dacht dat dat eigenlijk alleen maar was voor de gezelligheid, maar ik begrijp nu dat er ook nog een andere reden voor is. Wat raar hè dat ze niet kunnen koken daar!

Ik ga je alvast trusten wensen voor straks ..... ik duik nu al mijn bedje in .... is mega-vroeg voor mij, maar ik ben ook mega-moe.

XX

Share This Page