@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik duik ook m'n bed in ;). Truste, IS!

Suus

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Suus, weer een dag erop zitten... Ik lees trouw mee iedere dag. Elke dag langer in je buik is weer een stapje verder. Moest nog wel denken aan wat je schreef dat je miskramen ook nooit vanzelf op gang zijn gekomen. Dat moet gewoon in je voordeel werken nu he! Kleine meisje blijft zitten waar ze zit, en infecties blijven heeeeel ver bij jullie vandaan, oke?
    Voor je man ook een heftige tijd, die onzekerheid, en eigenlijk niets kunnen doen. Hele dikke knuffel voor jullie allebei.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt Sparkie, de cervix was ook vandaag nog hartstikke lang, dus dat is op zich een goed teken. Nou alleen even geen infecties krijgen en nog een maand of 2 in bed blijven liggen. Eitje :).

Ja, mijn man heeft het ook zwaar. Hij heeft geen rust thuis, zegt hij, en verzint klusjes om maar bezig te blijven en niet te hoeven piekeren. En hij kookt dus elke avond lekker voor ons drietjes, de schat ;).

Suus

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En hoe gaat het met jullie ouders?
    Nu ik zelf moeder ben, kan ik mij voorstellen dat het het ergste is wat je overkomt. Als je kind zo lijdt.
    Trekken zij het een beetje?

Zou je mij ook even je gevens willen mailen of pbén?

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mijn ouders hebben het zwaar. 4 jaar geleden kreeg m'n zusje dat enorme herseninfarct, toen al die mk's en het verdriet van mij, en nu weer dit. Daarbij is mijn vader ook nog eens ongeneeslijk ziek, weten we sinds een paar maanden. Hij is nog hartstikke jong, net de 60 gepasseerd. Laten we het erop houden dat het leven keihard is, en oneerlijk.

Lfs, Suus

6. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Vind het echt zo erg dat je nu in het zkh ligt na alle shit die je al hebt meegemaakt.

Heel veel sterkte met je vader. Ik hoop dat hij toch nog een poosje in redelijke gezondheid bij jullie mag zijn. Dat hij, over een week of 15, je kindje gaat leren kennen.

Dikke knuf

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ja, dat klopt. Ongeveer een jaar geleden drong ineens tot me door dat er schijnbaar geen gerechtigheid is in het heelal, geen grote plus en min lijst waardoor je aan het einde van de rit weer neutraal uitkomt. Sommige mensen overkomt nooit wat, en anderen krijgen het ongenadig voor de kiezen. Met dat feit accepteren heb ik het best wel moeilijk gehad, het feit dat na alle ellende je schijnbaar niet een bepaald kosmisch rech hebt op een mevaller....

Maar.......goedemorgen en weer een dag erbij! Dit gaat hardstikke goed zo!

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Goede morgend Suus!
    Weeral een dagje erbij!

Las dat het eten niet echt goed is :x:x gelukkig kookt je mannetje wel lekkers voor jullie.

Nogmaals een dikke pletknuffel!

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Thanks Fleurtjes. Dat hoop ik ook.

Het valt niet mee om vaak in de hoek te zitten waar de klappen vallen, en het maakt ook best eenzaam. Je krijgt er niet eens een mooier zieltje van of zo, je moet het gewoon maar doorstaan en hopen op betere tijden. Dat is keihard, maar heel erg waar.

Maar inderdaad, weer een dag erbij!

Suus

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Morge,

Zo zware kost zo op de vroege ochtend ..... maar o zo waar. Af en toe lijkt het zo dat als je toch al zoveel ellende meemaakt, je er nog wel wat bij kan hebben. En bij een ander waar het over rozen gaat, blijft het ook zo gaan. Waarmee ik trouwens niemand ellende wil toebedelen hoor, het is alleen maar fijn als alles bij iemand van een leien dakje loopt. Maar moedeloos (understatement) word je wel van al die narigheid en dan denken en hopen dat het bij jezelf ook op een gegeven moment wel goed zal gaan ..... maar wanneer dan?????

Anyway ..... 25+4 vandaag!!! Kruipt langzaam naar de 26 weken. Ik zou zo graag het leven even fast forward willen spoelen voor jullie, maar helaas die mogelijkheid heb ik nog steeds niet.

Ja en hoe kan ik dan verder afsluiten ..... fijne dag, ja die wens ik je zeker, hopelijk vliegt de dag om meis!

XX

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Jeetje :(
    Wat een verdriet.

Weet gewoon even niets te zeggen.

Ik heb je pb ontvangen en ga er wat mee doen ;) wacht jij maar af :) :)

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Haha ben benieuwd! :)

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat heftig ook voor je ouders inderdaad... Er is niets erger dan je bloedeigen kinderen pijn zien hebben en er niets aan kunnen veranderen...
    Wat erg van je vader ook! Las laatst al in het andere topic dat je weer iets vreselijks voor je kiezen kreeg, neem aan dat dat dit was? :(
    Hopelijk mag je vader jullie kleine meid nog in acceptabele gezondheid mee maken, liefst nog héél lang, 60 is geen leeftijd, bah :(.

Beter nieuws, al weer een dagje verder! Krijg je nu iedere dag zo'n 'uitstrijkje' om in de gaten te houden of er geen infectie vormt? En wanneer heb je weer echo?

Wordt jou meisje ook zo druk sochtends van de CTG? Hier was het altijd oorlog in mijn buik in de ochtend als de CTG weer aangesloten werd ;)

14. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Jemig Suus... ik kwam je even opzoeken om te kijken hoe het met je ging, maar schrik me rot! Je ging zo lekker!
    Gelukkig houden ze je goed in de gaten. Positief blijven hè meis... hoe makkelijk dat ook klinkt... Je verdient het zo!!!
    Hou je taai hoor! ;)

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee ze willen in principe helemaal niet meer kweken maar dmv temp en ctg ons tweetjes in de gaten houden. Maar ik ga volgende week weer een kweek eisen, al is het maar voor m'n eigen gevoel.

En ja, ze vindt ctg vreselijk. Screaming and kicking, zeg maar :).

Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Groeiecho dinsdag of woensdag weer, hoor ik net.

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha dat moet heerlijk zijn om te voelen dan, voor jou iig, hahaha!

Als een kweekje maken geen risico´s heeft (kan van buitenaf toch? Volgensmij heb ik die ook 1 keer gehad) dan gewoon eisen!

Ah fijn dinsdag of woensdag weer echo :). Hoeveel heb je er nu gehad?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Suus ik wil je even heel veel sterkte wensen, hopelijk laat de kleine nog even op zich wachten...
    neem je rust en ik duim voor een goede afloop..

Dikke knuffel

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

3 sinds ik hier lig, maar nog geen groeiecho. Was meer voor cervixmeting en om te checken of er nog vruchtwater was.

Enneh, die kweek komt er wel. Maak je geen zorgen.

Ric, dank je!

Suus

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ach makkie toch, 'lekker liggen', twee maandjes, haha.
    Hopelijk groeit de kleine meid goed door jou rust. Wel een hele opluchting dat de cervix het zo goed doet zeg. Jou baarmoeder denkt ook, hebben is houden.
    Super dat je man iedere avond lekker kookt voor jullie. Voor hem even fijn om iets concreets te kunnen doen voor je. Eten jullie dan ook samen in het zkh?

Deel Deze Pagina