@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jazeker, de avond is van ons!

Suus

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfff mied, wat een verhaal zeg. Ik had dit topic al een paar keren meegelezen, maar verder niet gereageerd. Maar lees nu dus dat je volledig plat moet om jullie wondertje te kunnen behouden :$

Heel veel sterkte en duimen draaien hier overuren voor jullie meisje!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt, ik mag er alleen uit om te plassen. Ik lig hier nu 10 dagen en heb de gang niet eens gezien...

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    positief bekijken, je meiske zit al 10 dagen langer! en aan een ziekenhuis gang mis je niet zoveel hoor ;)

maar wat lekker dat je man iedere dag kookt en dat jullie dan lekker samen eten! ik kan me voorstellen dat zh eten gaat vervelen. En natuurlijk is het ook veel gezelliger!

dikke zoen,
    Miek

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    En de dag wordt alweer avond! Is je man er al met lekker eten? En krijg je al een beetje ritme en routine? Fijn dat ze beginnen met groeiecho's nu dat vond ik altijd een erg fijn ijkpunt, weet je nog beter waar je het voor doet ;)

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Idd Juul wat je zegt de dag begint al weer langzaam om te gaan ...... het is al bijna avond.

Ben benieuwd wat er op het menu staat vanavond bij jullie. Ik eet zelfgemaakte (door vriend) Chili con Carne. Eet alleen wat vriendlief is aan het werk.

Suus en suusman eet smakelijk!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Eet smakelijk alvast, en welterusten voor straks. Heb geen flauw idee wat ik eet, mijn oudoom kookt voor ons. En aangezien hij Maitre is bij een goed restaurant kan dat nog wel eens heel fijn worden ;) Jammer dat ik geen alcohol mag, hij heeft de beste wijnkelder :(

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dag meiden, we hebben lekker Chinees gegeten. En ik heb vanavond even geen buurvrouw, en dat is ontzetend FIJN! Even lekker lullen met z'n tweeën, zo meteen fijn een dvd'tje kijken. Echt een cadeautje, zo op de vrijdagavond.

En over cadeautjes gesproken: de eerste kaartjes van jullie druppelen binnen. Wat een schatjes zijn jullie toch. Ontzettend bedankt!

Fijne avond!

Suus

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Komt omdat JIJ een schat bent Suus!

Lekker hoor chinees, en de kamer voor jullie zelf!!!
    Truste voor zo, en jullie hebben er weer een dag bij :D

knuffel
    Miek

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Lekker Chinees ..... hebben wij toevallig gisteren gegeten.

Wel lekker dat jullie 'het rijk' ff alleen hebben. Weet je al of je weer een buurvrouw krijgt, of is daar nog niets over bekend?

En was het een leuke DVD? Ik zit naar de X-factor te kijken, ga nu weer naar beneden, de uitslag komt eraan.

Nou lieverd 10 juni is bijna voorbij ...... een nieuwe dag staat alweer klaar.

Truste!!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hier kun je elk moment een nieuwe buurvrouw krijgen, is me verteld, maar op dit moment heb ik even het rijk alleen en ik hoop het vannacht zo te houden. Dus fijne avond gehad, en na vertrek van geliefde een ontzettende huilbui. Tsja, dat hou je niet tegen. Nu lekker slapen!

Suus

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Grr ja aan dat moment had ik ook altijd een hekel... Hopelijk val je snel in slaap!
    Had je een leuke buurvrouw? Overdags vond ik het wel fijn als er iemand langs me lag, savonds had ik ook liever privecy...
    Ppff, na mijn keizersnede kreeg ik een buurvrouw die snúrkte me toch! Als mn meisje even sliep werd ik wel wakker gehouden door dat gesnurk! Ppff wat was ik blij toen ik weg kon! Ik hoop voor jou op een betere buur!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik hoop op voorlopig ff geen buur, hihi :)

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Morge Suus,

Ja na zo'n gezellige avond samen (echt samen) kan ik me helemaal voorstellen dat je een huilbui krijgt meis!

Heb je wel lekker geslapen? Slaap je wel goed daar, of toch minder dan thuis?

En het is weer een nieuwe dag ...... 25+5!!!!

X

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik slaap hier best oké, zeker omdat ik nu geen blaasontsteking meer heb. Ben er zelf ook verbaasd over. Werd vanmorgen wakker in een plasje bloed, maar ik heb geen buikpijn en het ctg ziet er goed uit. Hoop maar dat het loos alarm is en dat ze nog even gezond en wel blijft zitten. Ik ben me dood geschrokken.

Suus

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Jeetje Suus :$, dat was niet rustig ontwaken zeg ..... kan me voorstellen dat de angst je om het hart slag. Pffff.

Jij hebt dus gelijk aan de bel getrokken en toen hebben ze direct gekeken? En gelukkig alles goed met de kleine meid.

En als ik vragen mag: jouw vliezen zijn echt gebroken, of zit er een gaatje in waaruit het vruchtwater druppelt, of was het echt ineens alles eruit? Als dat laatste zo is, dan heeft de kleine vrijwel geen vruchtwater meer. En dat kan dan geen kwaad? Sorry als je vindt dat ik teveel vraag. Als je geen zin hebt om te antwoorden, dan snap ik dat echt. Zeker na het gebeuren van vanochtend.

Liefs

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze zijn finaal gescheurd dus ik ben alles kwijt. Er wordt wel voortdurend nieuw vruchtwater aangemaakt, dus ze ligt niet helemaal droog. In dit stadium van de zwangerschap schijnt zo weinig vruchtwater op zich geen ramp te zijn, eerder wel. Het grootste gevaar is eigenlijk een nieuwe infectie. Ik ken inmiddels verhalen van vrouwen die 10 weken of langer hebben gelegen met gebroken vliezen...

Madam heeft nu trouwens de hik, dus ze krijgt nog wel degelijk vruchtwater binnen :).

Suus

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    haha de hik, zal wel een gek gevoel zijn!

Ergens op de helft van de ZS maakt de baby toch zelf vruchtwater aan. Zij drinkt het vruchtwater en plast het weer uit, enz, enz. Of sla ik nu volledig de plank mis?

Mag jouw man de hele dag op bezoek komen of moet hij zich ook aan de bezoektijden houden? En is hij aan het werk of trekt hij dat nu ff niet?

Als ik te nieuwsgierig ben, dan moet je het zeggen hè??

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goedemorgen Suus, dat is niet lekker wakker wordeb zeg! Blegh. Gelukkig lijkt er verder niks te gebeuren. Je moest is weten hoeveel ik aan je denk.
    Fijn dat je veel steun hebt aan Suus-man. Het isnatuurlijk wel enorm heftig waar jullie doorheen gaan nu en de afgelopen jaren.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

IS, jij hebt er verstand van zeg. Klopt, ze maakt het deels zelf aan en vervolgens verslikt het arme ding zich erin :).

Suusman mag de hele dag komen en is even niet aan het werk nu. Volgende week wel weer als het goed is. Overdag is hij de babykamer aan het leeghalen, gordijnen aan het bestellen, van dat soort dingen. Ook licht therapeutisch natuurlijk, maar er is bij ons thuis ook nog echt helemaal niks gedaan.

Zena, lief dat je zoveel aan me denkt. Misschien helpt het wel zo veel hoopvolle gedachten van zo veel lieve mensen.

Xx M.

Deel Deze Pagina