@Suus35

Discussion in 'Miskraam' started by Miek74, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    ooh jee Suus,zal wel heftig wakker worden zijn zo! Gelukkig is alles in orde met je kleine meid!

Leuke avond gisteren gehad! goed zo,gaan de dagen misschien wat sneller.

Heb je al een nieuwe buur?

Ik vertrek morgen op vakantie en als ik terug kom wil ik wel lezen dat je kleine popje nog steeds in je warme buikje zit ok? :)
    Mij kaarsje blijft branden en ook op vakantie zal ik aan je denken en voor jullie duimen!

Houd je taai daar meissie! kop op en elke dag een beetje meer!

Liefs!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

De nieuwe buuf is alweer onderweg hoorde ik. Nu ja, we zien wel. Een ontzettend fijne vakantie en ik ga m'n best voor je doen!!!!

Suus

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ai dat is rot wakker worden! Gelukkig de CTG weer helemaal goed!

De hik, wat een geweldig gevoel he? Ik vond het van de ene kant altijd super zielig, het gaat zó snel achter elkaar en als je zelf de hik kent weet je hoe moe je er van wordt. Van de andere kant vond ik het altijd heerlijk, zo'n fijne bevestiging :).
    Hier heeft de kleine meid nog steeds vaak de hik, krijg er dan vaak een "Huuuuhhh" achteraan echt zo van "Pff wat is dit vermoeiend" :p.

Nog even het weekend voorbij (oke ik geef toe weinig verschil met doordeweekse dagen in dit geval maar ik vond het weekend altijd minder erg al was het maar omdat 'vroeger de weekenden leuk' waren ;) ) en dan ben je 26 weken, yes!

Succes met de nieuwe buuf, hopelijk is ze aardig (en snurkt ze niet ;) ).

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja het is echt superschattig, en ook een beetje zielig wel. Vind het een beetje een spannende dag dit, door het bloed. Hopelijk wordt alles weer kalm en kom ik idd het weekend door.

Suus

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hoi,

Wat een schrik!
    Hopelijk blijft alles rustig!, Duim duim duim

En de hik: geweldig gevoel he

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik lees hier elke dag even om te kijken hoe het met je gaat.
    Nu vanmorgen weer grote schrik las ik.Hebben ze een verklaring voor dat bloed?Gelukkig dat de CTG gewoon goed was.
    Heel veel sterkte nogmaals en ook hier draaien de duimen.

7. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ja Suus dat kan ik me voorstellen. Je zit sowieso vaak in mijn hoofd, maar nu denk ik constant aan je.

Sterkte en dikke kusss!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Voor het bloed is geen verklaring, zoals artsen voor bijna niks een verklaring hebben, valt me vaak op :). Maar het schijnt vaker voor te komen. Het is nu ook al een stuk minder gelukkig.

Zo, ik ga ff pitten. Wat een k-weer trouwens.

Suus

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wat weten artsen wel he ( diepe zucht)
    Maar je hebt een echo gehad he en minimeisje doet het goed toch?

Kunnen ze ook naar je bm enzo kijken? Doen ze dat?
    Je wilt toch weten waar dat bloed vandaan komt.

Hier regen, hagel en nu strakblauwe lucht.

Lekker geslapen?

10. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Zo, dat is heftig wakker worden zeg! Over dat de artsen niet weten waar het bloed vandaan komt, de KA van mijn dochtertje zei eens dat, ondanks alle moderne medicijnen, het lichaam nog zo complex is dat als het erger is dan een gebroken been, artsen vaak moeten gissen.

Ik lag op het laatst alleen in een prive kamer, vanwege prikkel arme verpleging. Dat was wel lekker, maar soms miste ik ook aanspraak. Maar ik vond het eerst ook zo raar, allemaal van die vrouwen die na een dag of 2 gingen bevallen en ik bleef daar maar liggen.

Halverwege een nieuwe dag, je telt mooi door!

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Heftig Suus, dat bloedverlies. En wat vreemd dat de artsen geen verklaring kunnen geven voor het bloedverlies :(.
    Hoe is het nu?
    Hopelijk krijg je een leuke buurvrouw waar je gezellig mee kan kletsen.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee geen echo, wel ctg. Die was prima. Ze is ook lekker druk vandaag. Dat is wel fijn. Naar de baarmoedermond kijken ze niet, het infectiegevaar is al groot genoeg...

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt, er is veel giswerk bij, dat was me ook al opgevallen.

Die privékamer is misschien wel wat voor als ik het echt niet meer trek. Want steeds iemand anders naast je die minder ernstig is en ook na een paar dagen weg mag, dat is ook niet goed voor het moreel.

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het gaat wel ietsje beter qua bloed. En die buuffen ben ik wel een beetje zat. Dus.

Suus

15. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Lekker middagdutje gedaan Suus?

Kan me voorstellen dat je aan de ene kant geen nieuwe buuf wil, aan de andere kant is het dan wel heel erg stil. Maar als een privé kamer voor jou een uitkomst is ..... vragen, ja toch!

Weet je al wat je vanavond voor lekkers gaat eten?
    Wij eten lof met ham en kaas en kaasaardappelpuree. De lof staat nu in de magnetron ..... o volgens mij is het nu klaar. Even in de ham wikkelen, kaas erover en dan lekker in de oven.

Eet smakelijk Suus en Suusman (en andere meiden).

XX

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En weer een paar dagen erbij Suus, ik ken je wel niet maar ik blijf je verhaal met grote interesse volgen en duimen dat het ukkie zo lang mogelijk blijft zitten !!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Eet ze, IS, en dank je, Koffieleutje.

Wat ik zo erg aan de buuffen vindt is dat het bij iedereen veel minder ernstig is dan bij mij. Dus dan zitten ze lekker opgelucht te doen en te praten over veel ergere gevallen (mensen zoals ik dus) terwijl ik er gewoon bij lig. Alsof ik niet al m'n energie nodig heb om nog enigszins positief te blijven. Ik hoop steeds op een buuf die in een soortgelijk schuitje zit en aan wie ik wat heb, maar dit maakt het alleen maar nóg zwaarder.

Suus

18. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Zo lof staat in de oven.

Ik begrijp wat je bedoelt Suus. De minder erge gevallen maken het allemaal confronterender. Eigenlijk vind ik dat het ZH ook wel rekening moet houden met wie ze waar neerleggen.
    Dat deden ze bij mij al na de curettages. 2 van de 3x heb ik een privé-kamer gehad, omdat ze niet wilden dat ik het baby-geluk van andere zou meemaken. Vond ik wel erg attent.

Nou sterkte met je nieuwe buuf!

19. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ja dat is heel zwaar Suus, kun je dat niet gewoon aangeven?? Hier kreeg ik ook een buurvrouw die 37 weken zwanger was en wat weeen had, ze zou een geplande KS krijgen en zat enkel te zeuren "Haal em maar ik ben het zat!" en dan zit je zelf in een angstig schuitje of je niet op 27 weken al gaat bevallen :(

Daarna kreeg ik een hele fijne buuf die ook een poosje bleef. Die had zwangerschapsmisselijkheid zo erg dat ze niets binnen hield. Heel iets anders en voor wie het erger was kon ik voor mezelf niet plaatsen dus dat was positief ;) Met haar heb ik heel veel gekletst en nu spreken we elkaar nog steeds!

20. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Wat ik trouwens zat te denken, is een FFN test geen optie? Hiermee kunnen ze zien of jou lichaam zich aan het klaarmaken is voor de bevalling en is volgensmij niet riskanter ivm infecties? Naja misschien is het onzin hoor maar ik probeer mee te denken ;):)

Share This Page