@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oja tuurlijk. Ja is ook al een poos geleden he voor mij.
    Lekker gevoel he dat getrap ( en kk zit nu nog steeds geen minuut stil ;) )

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat trappen is heerlijk. En ze trapt ook steeds harder.

Suus

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    vandaag 25+6

Morge (nog net) Suus! (ik heb voor het eerst in hele lange tijd weer uitgeslapen .... pas om 10.00 uur wakker)

Geen bloed begrijp ik. Dat is goed zeg. En je kleine meid is lekker actief bezig in jouw buik.

Goed dat je op de wachtlijst staat voor een 1-persoonskamer ..... zo te lezen is dat veel beter voor jou.

Het is alweer bijna lunch-time, dus eet smakelijk zometeen.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja maar merk dat de eenpersoons die net vrijkwam nu alweer vergeven is. Maar blijven zeuren denk ik. Fijne dag!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Suus fijn dat jullie meid zich laat horen, moet een heerlijk gevoel zijn in deze onzekere periode..

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mss stond die pers ook wel op een wachtlijst?
    Of zeg ik nu iets heel geks?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

I don't think so. Ze komt linea recta vd verloskamer.

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mmmm :(

Kan je dit van tevoren reserveren?
    Dan heeft zij dat mss gedaan. Zo niet, dan is het heel oneerlijk!
    Jij was voor!

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He, wat jammer Suus ... Maar waarschijnlijk zal zij niet heel lang blijven. Ik hoop voor je dat jij dan aan de beurt bent.
    Kan me zo voorstellen dat je niet de hele tijd door de energie, geluiden en geklets van een ander omringd wil zijn.
    Wat schrikken van het bloedverlies gister en wat fijn dat je meisje tegelijkertijd zo levendig is en gelukkig nog in je warme buik zit.

We duimen gewoon door en ik wens je weer veel kracht en rust en vertrouwen toe. Het lijkt wel een grote Zen-oefening .. Respect hoor.

Sterkte en liefs,
    Duim

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

:D
    Ik denk dat de vrouwen hier hun onverwachte te vroege bevalling niet gepland hebben :D. Maar wat ik zeg, ik blijf het hier gewoon herhalen, uiteindelijk zal het lukken.

Suus

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke zijn allemaal te vroeg geborenen?

Is er geeneen op de afdeling die op tijd bevalt? Weet je natuurlijk niet...

Tuurlijk lukt het eens. Mss van de week al.
    Sprong alleen maar in bres voor je haha

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je Duimelot. Ja, ik zal wel een keer aan de beurt zijn hoor. Iig fijn idee dat dat in het verschiet ligt.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Sterker nog, ik lig op een afdeling waar alleen maar vrouwen liggen met dreigende extreme vroeggeboortes, dus vrouwen van rond de 25 weken, maar ook van rond de 30. Van die afdelingen zijn er maar 10 in Nederland, dus je komt hier op zich niet zomaar.

En als je dan bevallen bent van zo'n ieniemienie-baby, dan ga je wéér naar een andere afdeling. Het ligt hier dus niet door elkaar.

En lief dat je het voor me opneemt. Kom je ze even in elkaar slaan hier? ;)

Suus

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke academisch he.
    Op zich wel fijn dat de geborenen en moeders dan naar een andere afdeling gaan.
    Anders lijkt het me wel erg confronterend.

Ik had je post nog niet gelezen, maar dacht: ben bereid ze in elkaar te slaan voor je haha ( nou figuurlijk dan he, ben niet zo van de sla)

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nou dat is zeker fijn, want dat zou ik echt niet trekken, moeders met baby's naast hun bedje.

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Zeker niet eerlijk Suus dat de 1-persoonskamer alweer vergeven is. Hopelijk komt er weer snel een vrij en is die voor jou.

Je zal zo wel gaan eten, of misschien zit je nu te eten: Eet smakelijk voor jou en Suusman!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ook eet ze, IS!

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En wat heeft je mannetje klaar gemaakt?

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Een rijstschotel. Lekker gesjond.

20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Heej, morgen alweer 26 weken! Je telt ze er mooi bij op! En @privekamer: beschouw het als een twijfelachtig compliment, ze geven privekamers meestal aan de ergste gevallen ;)

Ik lag ook hele dagen te plotten hoe ik aan een privekamer kon komen, en als de buuf eindelijk weer weg was zat ik de verpleging te stalken dat ze eerst alle andere kamers vol moesten leggen :D

Oh, en ik heb toch een keertje een tokkie buurvrouw gehad, echt niet grappig meer! Nou ja, man en ik hebben het er nog wel eens over en nu is het wel grappig, maar op dat moment zelf....hele familie zat er continu bij, en op normale toon praten was echt onmogelijk, steeds ruzie...uiteindelijk heb ik via mijn man aan de verplegign gevraagd of ze weg kon, maar ze was al een keertje overgeplaatst wegen klachten van de zaal....sommige mensen verdienen op die manier een prive kamer :D

Ennieweej, lekker rijsttafel gehad, morgen alweer een volle nieuwe week, vanavond Speed op TV, weer bijna een dag voorbij. Ik hoop dat het afscheid van manlief wat makkelijker valt, en dat je vanacht weer om de haverklap wakker wordt geschopt ;)

Deel Deze Pagina