Ik heb nooit een aerosleep gehad maar een onderlegger, dan een matras, een nieuwe onderlegger, een molton en een jersey onderlaken. En dan een lakentje met dekentje. Maar mijn dochtertje was zo mini en prematuur dat zelfs, toen ik haar thuis kreeg, ze nog 3 weken met een kruik in bed moest omdat ze haar temperatuur niet kon houden. En ze was veruit te klein om ook maar een poging te kunnen doen om om te draaien Ze heeft, ondanks haar reflux, ooit nooit gespuugd en zo, dus wat minder noodzaak voor een aerosleep.
*INBRAAK* Kom bij toeval hier "langs". Jeetje Suus, wat een kracht straal jij uit en jullie kindje heeft nu al hetzelfde karakter! Ik wens jullie heel veel kracht toe en ik hoop dat jullie over 14 weken jullie beebje in de armen mogen sluiten. Liefs Suus *BREEKT WEER UIT*
Ik kijk ook elke dag even hoe het met je gaat en jeeeeej goed nieuws; je hebt je nu je eigen kamer! Hopelijk heb je lekker gegeten en voel je je nu ook beter. Gelukkig is er alweer bijna een dag voorbij en kom je steeds dichterbij je eigen bevaldatum. Slaap lekker vannacht en hopelijk hoef je niet meer te verhuizen
Super fijn Suus, dat je nu een eigen kamer hebt! Nog een paar uurtjes en dan is 13 juni 2011 verleden tijd, op naar een nieuwe dag!
De nannycare is verplaatsbaar Suus , gewoon een hard plastic matje met kastje op batterijen er aan. Ik gebruik hem nu in de wieg maar uk ligt ook nog niet in het ledikant. Tip:sommige verzekeringen vergoed hem, mijne niet maar hierdoor staan er veel nieuw op MP. Ik had hem nieuw (gesealed in verpakking!) voor 40 euro ipv 140! De aerosleep heb ik dus voor beide (wieg en ledikant). Met het hoofdje optillen bedoelde ik dat ze als ze nu om wat voor rede dan ook met haar hoofd in het matrasje komt dat ze dat zelf nog niet goed weg kan draaien dus dat is de rede dat ik er ook 1 voor de wieg heb. Al gebeurt er op de rug weinig natuurlijk maar hier ligt ze meestal op haar zij (met zijligkussen) vind ik fijner ivm spugen/verslikken . Ik heb trouwens voor de wieg geen vellux deken (wist niet dat die bestond!) maar gewoon katoenen dekentje met lakentje. In het ledikant wel een 4 seizoenen vellux deken met katoenen sloopjes (kunt ook dekentje/lakentje doen maar ik vind die deken niet zo mooi). Zouden 'gewone' mensen dit ook hebben of komt al die extra angst door ons verleden? Heerlijk een eigen kamer én patat, geniet ervan . Kaartjes zullen wat stagneren ivm 2e pinksterdag? Mijne is iig ook onderweg!
oooh er zijn maar 10 kamers? das niet veel. Ik heb nl je pb gewist waar je achternaam in stond Dus die weet ik niet meer. je mag hem anders nog pbén ( voor de volgende keer) Mijn kaartje is ook onderweg. Ik heb hem vrijdag d ebus op gedaan, dus morgen wordt jij overladen!!!
He Suus, wat fijn dat je je eigen kamer nu hebt! Sjonge, ik ben elke keer verbaasd over hoeveel ellende jij aankunt en toch sterk kunt blijven! Ik bedoel, je hebt natuurlijk ook je momenten vast wel, maar elke keer klink je ook weer zo krachtig en optimistisch! Enorme bewondering dus dat je elke keer weer de kracht en energie vindt om te kijken naar de dingen waar je wel van kunt genieten. Zijn er inmiddels al afspraken gemaakt over wanneer je kindje mag komen, want ze zullen je iig niet laten liggen tot 40 weken? Je mag mij je adres trouwens ook wel ff pb-en, dan krijg je ook een kaartje van mij
<Zouden 'gewone' mensen dit ook hebben of komt al die extra angst door ons verleden? > ik denk dat veel mensen voorzichtig zijn, volgens mij worden er een hoop aerosleeps verkocht. Maar ik denk ook dat wij net iets meer beseffen dat een beebje niet vanzelfsprekend is en dat je er dan extra voorzichtig met zo'n wondertje wil omgaan.
Hallo Suus, je kent mij helemaal niet maar ik werd via via op je situatie gewezen. Mijn vliezen zijn 4,5 weken geleden gebroken, ik mocht uiteindelijk naar huis omdat ik geen infecties of iets dergelijks had en houd hier nu bedrust. Ik kom daarom even langs in je draad om je heel veel sterkte en succes te wensen! Hopelijk krijgen we allebei een goede afloop en het langgewenste kindje in onze armen. Ik weet niet of je je goed kunt vermaken, maar ik ben begonnen met t kijken van bbc series op dvd (Pride and Prejudice nu bijvoorbeeld) en heel veel boeken lezen. Ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt!
Ik schaamde me best wel met dat sensormatje, mijn vriend vond het ook grote onzin... Maar ik ben er enorm blij mee, nu ga ik niet iedere 10 min meer kijken en durf ik snachts ook te slapen (in de kraamweek, tot ik het matje had, sliep ik alleen als de kraamzorg op haar lette, de rest kwam ik niet verder dan even dutten en weer wakker schrikken, pff...). Oh ik wist helemaal niet dat die vellux dekens er in meerdere kleuren zijn! Leuk! Ik heb de duffe beige/gele, maar daar zie je niets van door de hoeslakens
Maten en kleuren Vellux® dekens en slaapzakken < terug Vellux dekens Alle enkele Vellux®-dekens zijn vanaf maat 100x150 voorzien van klittenband zodat u ze ook als duodeken kunt gebruiken. Voor wieg: Maat 60x80 cm (ook in duodeken met klittenband) Maat 75x100 cm Maat 80x80 cm Voor ledikant: Maat 100x135 cm (ook in duodeken met klittenband) Maat 150x100 cm Voor junior bed: Maat 120x150 cm Voor eenpersoons volwassen bed: Maat 135x200 cm Voor tweepersoons volwassen bed: Maat 200x200 cm Maat 240x200 cm Maat 240x220 cm Slaapzak Vellux Maat 70 cm Maat 90 cm Maat 110 cm Alle Vellux dekens en slaapzakken zijn verkrijgbaar in de kleuren: Roomwit, ecru, maïsgeel, camel, lichtblauw, navy, rood (= oud-rose), lavendel, mintgroen, lichtgrijs. De duodeken in de maat 100x135 is alleen leverbaar in de kleuren roomwit, ecru en camel. Duodeken is dus wel saai Ik had ook de duodeken, maar met een leuk lakentje kan je dat ook opfleuren Meadre. jeetje meid jij ook al zo'n rottijd. Hopelijk ben je snel op de 25 weken ( of mag het tegenwoordig met 24 weken al komen? liever niet natuurlijk).
Wat leuk zoveel kleuren . Op die site staat ook een nieuw type sensortje zag ik, wat je aan de luier bevestigd. Doe jij ook baby-dragen kabouter? Dat is straks ook een echte aanrader Suus! Ppff Maedra jij ook heel veel sterkte. Hopelijk blijft ook jou kindje nog heeeel lang zitten!
Babydragen? Ik doe daar iig nu niet meer aan. Kk is nl allang op basisschoolleeftijd Ik doe nu aan kinddragen , want kk vindt het heerlijk om gedragen en gekroeld te worden ( en ik ook )
Tsjemig Maedra, dus jij ook? Wat heerlijk dat je nu thuis bent, en zo snel al. Bij mij hadden ze het erover dat ze me pas op z'n vroegst vanaf 30 weken zouden laten gaan. Krijg je nu thuis je ctg's? Spannend zeg voor jou ook, ik hoop dat we allebei heel ver komen. Suus
Hai, wat lief van je! Ik snap dat nooit, van die kracht die ik zou uitstralen, ik voel me juist een slappe, emotionele dweil. Heel vaak zelfs .