yeah ben terug van vakantie en je hebt je belofte gehouden! Morgen 27 weken Gaat de goede kant op meissie! Dikke knuffel!
Hey Suus, Fijn dat er weer een dag voorbij gaat en het zo goed gaat. Dat lijkt me ook wel een heel veilig idee, de 30 weken aanhouden voor in het ziekenhuis. Maar jij denkt echt dat het een medische misser is; jouw gebroken vliezen, heb je daar ook iets mee gedaan? Dat is wel extra heftig zeg. Ik heb ook vit B complex geslikt, meer voor mastopathie, maar wat doet dat aan de vruchtbaarheid? Liefs en veel succes daar!
Hé Suus, ik kom weer even spieken. Alweer bijna 27 weken, gelukkig. Mooie buikfoto hoor. Nou zet hem op tot de 30 weken en hopelijk daarna lekker naar huis!
@ jes4, helpt b complex tegen mastophatie? Hoeveel/ hoevaak moet je gebruiken dan? Suus, morgen 27 weken, jeah!! Fijn dat je je even weer wat lekkerder voelt meid.
Lief dat je het vraagt, maar helaas vandaag ff andere kopzorgen. Vanmiddag op de SEH gelegen met hartritme-stoornissen. Zo wat was (ben) ik daar beroerd van zeg. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Over het algemeen klopt ie wel beter, maar af en toe nog te snel. Voel me nog zeker niet lekker. Krijg van de poli een afspraak bij een Cardioloog. Is tussen 2 en 4 weken ..... en dat is snel Via de HA had het 3 mnd geduurd ..... belachelijk, maar helaas waar! Wat betreft het babietje ..... ik hoop dat je een vooruitziende blik hebt . Ik zit in de 2e helft van de cyclus .... Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Jemig IS, wat enorm schrikken! Ik zou het niet pikken, die wachttijd. Je bent niet gebonden aan 1 ziekenhuis hè! Misschien is het niets ernstigs, maar je kunt toch niet al die tijd met angst rondlopen? Nee, daar zou ik me echt niet bij neerleggen. Misschien kan je verzekeraar bemiddelen. Vitamine B-complex nam ik omdat ik vegetariër ben, dat was eigenlijk de enige reden. Goeie dag vandaag. Flinke aanval van bandenpijn en de baby was aan het korfballen, wat niet echt fijn voelde. Dan is het toch wel erg fijn dat er meteen een verpleegster aan je bed staat die je kan geruststellen. Trusten! Suus
Nou, het ziekenhuis wist al een maand dat ik een streptokokkeninfectie had, en heeft daar niets mee gedaan nee. En ik had dus ook al bloed en slijmverlies, wat ook tekenen kunnen zijn van een infectie. Ja, dat neem ik ze wel kwalijk. Ik heb het ziekenhuis gemaild dat ik niet blij ben met de manier waarop e.e.a. gegaan is, en ik kreeg alleen maar een obligaat ''sterkte en hopelijk loopt het goed af'-mailtje terug. Zeer teleurstellend, maar niet verbazingwekkend. Sorry zeggen bestaat niet onder artsen. Suus
Bah, frustrerend hè Suus. Ik heb lang geleden om iets anders een slechte fout meegemaakt. Het lullige is dat je dan alle energie zelf nodig hebt om te genezen en daarom geen fut over had om een klacht in te dienen.
Pfffft, ik hoop t met je mee, ik schrok dat k zo'n misser maakte. Maar ik ben met de helm geboren dus het zal m'n vooruitziende blik zijn geweest. Ik heb in t begin Vd laatste zwangerschap ook hartkloppingen gehad. Het voelde in complete rust alsof ik een marathon had gelopen! Ik had m'n acupuncturist gevraagd of hij daar wat mee kon. Daar kon ik dezelfde middag bij terecht en die kreeg zonder prikken m'n hartslag omlaag. Ik vind t nog steeds abacadabra maar was er blij mee, heb t niet meer terug gekregen. Hoop dat je snel opknapt IS
Ik gebruikte 1 x vitamine B-100; heb echt het idee dat dit helpt, ben nu ik zwanger ben overgestapt op multivitamine voor zwangeren. Daarnaast heb ik acupunctuur gedaan; dat helpt ook echt!
Ik zou via de klachten commissie een officiele klacht indienen; dan wordt het veel zorgvuldiger uitgezocht; als je daar tenminste nog je energie in wil steken. Maar wel te gek voor woorden, als je bekijkt hoeveel kindjes er overlijden door een actieve streptococcen infectie bij de bevalling! Neem aan dat jij behandeld bent/ wordt! Toch?
Laat me raden: op je pols masseren; tussen de twee pezen aan de binnenzijde, drie vingers vanaf je hand....toch? IS: kan jou ook helpen. Ik heb geleerd dat ritmestoornissen (want ik heb ze zelf ook) geen kwaad kunnen zolang de frequentie van je hartslag maar normaal blijft; dus niet in een keer naar de 120 per minuut stijgt. Mijn collega had dat dus juist wel en is geopereerd; ze brengen dat een soort litteken in de prikkelgeleiding van je hart aan. (abblatie) Acupuntuur heeft mij ook geholpen bij ritmestoornissen.
Ja, en m'n enkels wonderbaarlijk, een kleine moeite en groots effect Waar had jij acupunctuur voor? Bij mij is m'n cyclus weer op gang geholpen met prikken en kruiden. Was bij de 2e ronde weer raak( en 6 wkn later mis
Ja, in het academische zknhs hebben ze me meteen een AB-kuur gegeven en ik krijg als ik ga bevallen een AB-infuus. Suus
ik had hier nog niet eerder van gehoord. Maar als zoveel vrouwen het hebben waarom wordt er dan niet vaker naar gekeken? zou dit iets te maken hebben met de hogere baby sterfte in nederland? HOERA Suus, 27 weken!!!!!!!!!!!
27 weken! yeah meissie,gaat de goede kant op! Nog een paar weekjes doorbijten! Ik stuur je wat kracht en moed op *kus*