Ik weet niet hoe je progesteronwaardes tot nu toe zijn? De mijne was nogal beroerd ondanks de 3x200. Rond de periode dat het hier meestal misging zakte mijn progesteron nogal dramatisch. Ik zat een paar punten verwijderd van het krijgen van een miskraam ondanks hcg-waardes van 35.000-115.000 (past niet bepaald bij een niet goede vrucht)! Ik heb toen een tijdje wat meer gebruikt. Toen het weer wat steeg ben ik weer naar 3x200 gegaan. Rond de 9 á 10 weken steeg mijn progesteron, met dank aan de placenta, voor het eerst en heb ik in 3 weken tijd afgebouwd.
Nee, zijn nooit getest, vindt niemand interessant, hè :x. Eerlijk gezegd denk ik niet dat progesteron mijn probleem is, aangezien ik ook een aantal mk's heb gehad tegen de 9 weken, met hartactie en alles. De vorige zwangerschap ging het om een volkomen gezond vruchtje, en gebruikte ik 3x200 progesteron, en toch ging het toen mis, maar toen bleek ik dus later een placentagezwel en Asherman te hebben. Als daar de oorzaak niet in lag, dan lag die in een immuunafwijking wat mij betreft, waar ik nu prednison voor neem. En ook nog aspirine en Clexane, omdat ik Factor V Leiden heb. Ik ben een djunk met giega pillendoos, je kent het. Met de progesteron ga ik minstens door (3 x 200 dus) tot week 12, maar waarschijnlijk nog wel langer. Als ik ernaast ziet en de waarden zijn te laag, en die 3 x200 dus niet helpen, wat kan je dan ook nog? Weet jij dat? Edit: O suf, dat schrijf je al (hcg-hoofd hier). Misschien laat ik het toch maar prikken. Suus
Ik ben tot 13 weken doorgegaan. Langer heeft geen zin (iig als er geen verhoogd risico is op een vroeggeboorte). Waarom vraag je niet of ze het willen prikken en dan kan jezelf de uitslag wel interpreteren (je moet het werk voor ze doen ). Als het te laag is, kun je een extra bolletje gebruiken. Als het goed is ben je weer iets wijzer. Ik denk overigens dat het hier een combinatie was. De pogesteronwaardes waren raar en dat ik deze zwangerschap voor het eerst behandeld werd voor de autoimmuunaandoening aan mijn schildklier lijkt me ook niet geheel toevallig .
Jaaa, en ik maak ze ROOD zodat je ze lekker niet ziet! Ik ga je advies opvolgen, of anders prop ik er sowieso een bol bij. Bollen zat hier. Suus
Heel veel succes morgen Suus!!!!! Je bent er dan misschien nog niet maar het is dan wel weer een stap in de goede richting! Kus, K
Nee dat mocht niet van De Sutter, dat gaf kans op wondjes of zoiets. Doe het lekker met de kortgekniptje vingertjes. Gaat prima, en genieten joh, bleeeegh!
Ik heb tot 17 weken geleefd op zure, groen appels. Daarna kwam pas de pindakaasfetish . Ik heb nog steeds vreemde associaties bij het zien van kwark. Blegh
O nee, appels, bleeegh. Maar appelsap, jaaaaa. Ik nog meer bij Hüttenkase. Dat ga ik nimmer meer eten.
Bedankt weer iets wat ik nooit meer kan eten :x! Getverdemme! Die naam en dat beeld daarbij....brrrr. Ik ben eigenlijk benieuwd wat de niet progesterongebruikers van dit geprek vinden .