@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Weet precies wat je bedoelt Rozemarijke .... dat gevoel heb ik ook al de hele tijd.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou mooi zijn als we hier met een stel meiden de krachten kunnen bundelen dan :)
    Dus Suus, roep maar ;)

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja Suus, zeg het maar (als je wat weet natuurlijk). Helaas kunnen we geen tijdmachine voor je regelen ..... als het had gekund hadden we dat allang gedaan natuurlijk ;)

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat een goed idee!
    Nou Suus, laat maar weten!

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    En ook deze dag loopt weer op zijn eind! Weer een dag af te strepen!

Suus ik duik alvast mijn bedje in ..... pfff ben moe. Morgen is het weer vroeg dag, heb vroeg een afspraak bij de fysio.

Truste meis!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Superlief dat je zo met me meedenkt, maar ik zou het eigenlijk niet weten. Onderschat niet hoe fijn het is dat jullie hier allemaal elke dag komen kijken hoe het met me gaat!

Suus

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Alleen lof met ham/kaas maak ik als ik alleen eet hoor!! Normaal dan maken we (laatste tijd alleen vriend) iets van te voren wat we dan kunnen opwarmen. Zelfgemaakte Chili, Pasta, Provençaalse schotel .... maar wel allemaal met verse groente, etc.
    Als ik alleen eet, maak ik sla. Lui hè. Gelukkig eet ik zelden alleen.

Heb jij lekker gegeten Suus ..... wat stond er op het menu?
    Courgettestampot!

Vandaag weer een beetje een off-day dus. Ja ik kan je geen ongelijk geven. Maar als je terugkijkt, is het dan een klein beetje snel gegaan ...... of zeg ik nu iets hééééél geks??
    Nee hoor, ik snap best dat dat voor jullie zo is, maar voor mij is elke dag wel een beetje een gevecht, zeg maar, en de tijd gaat heel erg langzaam. Tergend langzaam. Maar ik ben wel al heel blij dat we al bijna drie weken verder zijn.

Morgen weer een betere dag .... afgesproken??
    Vast!

Trusten!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

~
    Een tijdmachine! :D:D:D

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Trusten allemaal, meiden!

Suus

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Truste suus!! Kwam ff spieken en ben blij dat die dame nog lekker in je buik zit! Trots op jou!!! Hopelijk mag de tijd stukje bij beetje wat sneller gaan!!

Moeten we je een paar leuke dvds met series of film sturen oid?! Of heb je voldoende daarvan?

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief Florabella, maar ik heb heel veel om te kijken, en te lezen. Jullie steun hier is echt hartstikke fijn!

Suus

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goedemorgen Suus! Hoop dat je weer een goede nacht achter de rug hebt. Fijn meid, dat je zoveel kaartjes krijgt! Ik had vroeger een vriendin met CF en die lag veel in het zkh. De post was het hoogtepunt van haar dag. Dus er ligt er weer 1 voor je klaar ;)

bij mij is de oorzaak dat mijn endometrium niet opbouwt. Het is nooit dikker geweest dan 4,6 mm en komt over het algemeen niet boven de 4. Bij m'n laatste mk was het met 6 wk zelfs maar 2 mm. M'n hormoonhuishouding is goed op orde, dus er is weinig aan te doen. Na veel praten en huilen hebben we er in april definitief een punt achter gezet. Ik kan het echt niet meer opbrengen.

13. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    27+1

Morge Suus,

Een nieuwe dag is aangebroken. Staan er nog onderzoekjes op de planning vandaag?

Ik snap wat je zegt dat de dagen tergend langzaam gaan, maar ik dacht misschien als je terugkijkt, dan denkt er zijn 'al' 3 weken voorbij. Meestal denk je ietsie makkelijker met terugkijken. Maar jij mag natuurlijk wel erg weinig (lees: niets).

En helaas de tijdmachine gaat niet lukken, anders had je die al laaaaanggg gehad!

Ik moet opschieten .... moet om 09.00 uur bij de fysio zijn.

Ik wens je een goeie dag vandaag Suus!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je, IS. Je hebt gelijk, er zijn al drie weken binnen. Maar snel gingen ze niet, in dit geval ook niet achteraf ;). Maar elke dag is er weer één en zo gaan we door. Fijne dag!

Ha Zena, die kaartjes zijn inderdaad heel fijn, en het staat ook vrolijk. Ik had je al eens wat gemaild over bms, maar ik snap ook dat het op een gegeven moment op is. Moeilijk hoor.

Lfs, Suus

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat merk ik nu ook, net terug van een relaxed weekndje weg en al mijn collega's zeggen dat ik zienderogen gergoeid ben! Ontspanning doet veel ;)

Hier alles goed? Ben hard aan het bijlezen! Alles om me af te sluiten van de realiteit dat ze het hier wagen om me 112 :$ emailtjes te sturen bij 2 dagen afwezigheid.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Of ik ontspannen ben is een tweede, maar fysieke ontspanning helpt zeker!!!

Lezen, daar kan ik me nog niet echt op concentreren. Ik lees wel af en toe een blaadje, dat wel.

Poe, ben moe zeg. En de dag moet nog beginnen.

Suus

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ja hoor, L. kwam ook met 36 en een beetje thuis. Meestal mogen ze met 2000 gram uit de couveuse en als ze zich een beetje fatsoenlijk op temp kunnen houden en een minimale dagelijkse intake aan voeding zelf binnen kunnen krijgen mogen ze mee naar huis. L. heeft, ondanks dat ze pre- en dysmatuur was maar iets meer dan 3 wk in het zkh gelegen. (Insert trotse mama smiley ;))

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis

Een hele goede morgen!
    27+1

Dan wel netjes met 12 weken stoppen?

Ja ik hou jouw schema nu aan.
    Maar voor de laatste keer. We hebben immers nog maar 1 kans.

Maar als ik ooit in de toekomst weer een zwangerschapshoge temp hebm begin ik wel gelijk aan de hele mikmak.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, da's iig goed om te horen. Als je TOCH iets bedenkt, even roepen hier he? :)
    Enneh, als ik een tijdmachine tegenkom, kom ik 'm meteen bij je brengen! ;)

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis

En lukt met utro ook niet?
    Of IVF met progynova? Dat maakte bij mij mijn bm-slijmvlies aanzienlijk dikker. ( maar mijn IVF verhaal heeft niets met de mk-en te maken, denk we)
    Moeilijk he er een punt achter zetten.
    Ik snap je... wij hebben nog ( mss) 1 cryo tp.
    En dan....
    Ik bedoel je blijft toch elke maand hopen. tenzij er bij een van de 2 iets gebeurt: knoop erin, de pil enz...
    En in welk zh liep jij?

Deel Deze Pagina