Da's 'mooi k*t', dat je dat als cadeautje hebt gekregen. Stom hé, wist niet eens van het bestaan, maar had/ heb dan zelf gewoon niet zo'n goed gevoel bij curettage en nu blijkt maar weer... HELAAS.. gaat het dus niet altijd goed. En ik vind het juist super, door je eigen ervaring, hoe moeilijk dat mss ook wel is, dat je vrouwen juist op die risico's wijst. Want wat je verder hoort en leest, valt het allemaal nog wel mee, maar als je wel één van de pechvogels bent, dan had je juist graag vooraf de risico's gehoord ! Dus nogmaals THX !!! En een hele dikke knuffel, heel veel sterkte en hopen dat je meisje nog heel lang mag blijven zitten !! Dikke kus !!
Emoties zijn inderdaad ook vermoeiend... Zelf ben ik ook steeds zo moe als de baby weer een groeispurt heeft, dus misschien heeft je meisje dat ook nu. Zou wel fijn ziijn.... Tot hoe lang moet je volledige bedrust in het ziekenhuis? Mag je op een gegeven moment nog naar huis of willen ze je houden tot de kleine meid geboren wordt? Liefs Liesl
Dag lieve meiden, vandaag is wel een goeie dag. Geen toestanden met bloed en harde buiken, een mooi ctg en ik voel me wel fit (voor mijn zwangere doen). Vanmiddag een hele zooi armbandjes gemaakt, ben alweer bijna door m'n kraaltjes heen. Zo meteen weer lekker eten met manlief, en inderdaad, dan alweer bijna een dag voorbij. Suus
Lekker dat je je fijn voelt! Nog 13 weekjes zo! Laat eens een foto zien van je armbandjes! Wat doe je er mee? Verkoop je ze? Geef ze je aan vriendinnen? Of een goed doel? En lekker gegeten? wat heb je op?
27 + 2 Hoop dat je lekker gegeten hebt Suus. Wat goed om te horen dat de CTG goed was en dat de kleine het zo goed doet. Leuk dat je armbandjes maakt! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
lekker gegeten? wat voor armbandjes maak je (foto?) wel lekker dat je jezelf lekker kan bezig houden. Fijn dat je een goeie dag had hopelijk volgen er nog meer
Nou, hier zijn ze dan, kaarten en armbandjes. Ik maak normaal nooit armbandjes, maar had kraaltjes en zo gekregen van vriendin. Suus
Ooooooo daar kunnen e rnog veel meer bij Naast het prikbord kan ook nog Is wel leuk he om eens iets anders te doen dan anders. Dus nu armbandjes maken. Ik zit ( niet lachen) te breien op verzoek. Was 100 jaar terug ofzo voor het laats op de lagere school. Maar je bent met je handen bezig en dat zorgt er wel voor dat je minder snoept Sonja Bakker luistert toch niet naar me. het lukt me niet om deze 2 -3 kg eraf te krijgen. Zit mezelf heel de dag uit te hongeren en het lukt gewoon niet deze keer. Dus heb me voorgenomen vanaf vandaag Sonja achter me te laten. ( voor nu en dan maar 3 kg te zwaar op vakantie)
Breien heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat lukt in bed vrij slecht . Maar met je handen bezig zijn helpt inderdaad wel. Je uithongeren is heel slecht voor de lijn, alleen al omdat je gefixeerd raakt op eten . Ik ben al heel lang niet meer op dieet, ik geloof er niet in. Maareh Kabouter, wat kunnen jou die paar kilo's schelen. Die hormonen zullen ook niet helpen nu even, maar dat is toch maar tijdelijk. Suus
Nee maar die paar kilo's. Vorige jaar waren ze eraf ( wel meer dan 2a3), maar nu zitten ze er dan toch weer bij. Nu heb ik zwembandjes ( nou ja wel handig in de zee ) Maar laat het maar. Het heeft ook weinig nut om het vol te houden de hele dag en dan 's avonds te gaan snaaien ( crackers ontbijtkoek, dus is wel gezond, maar ja wel met mate natuurlijk en dat gebeurt niet) En gek genoeg ben ik van de hormonen en pred niet aangekomen. Las wel dat pred voor eetbuien zorgt, maar ja of dat bij mij nu het geval is. Kan zonder pred ook aardig snaaien
Ik ben van de pred ook niet aangekomen, en van de zwangerschap begin ik nu pas goed te groeien . Joh, jammer dan van die zwembandjes, die gaan er wel vanaf als je wat beter in je vel zit. Suus
Hoorde van de week iemand met een verhaal, veel mk-en ook. Ik praat er natuurlijk bijna nooit over. Maar merkte dat ik bijna zat te huilen. ( doe ik nooit, waarom? Lost niets op) Nu hoor ik veel over reiki en auralezing. dat je er rustiger van wordt. mss moet ik dat toch nog eens doen. Want het is duidelijk dat het nog geen plaatsje heeft. ( en wellicht ook nooit krijgt)
Lief kaboutertje, huilen lost nix op, maar het lucht wel op Niet de hele dag natuurlijk;D Ik heb het lang kunnen rationaliseren, maar opeens toch spontane tranen en daarna kon ik weer verder. Het kan me soms zomaar overvallen Trustuh allemaal mooie dromen
Ja? Ik vind dat heel knap van je. Begrijp dat jij 4* hebt en geen kindje nog? Nee ik kan/ heb dat dus nog steeds niet. Na 6 jaar dus nog niet... Zeker nu, nu dit de laatste cryo poging is en het dan gewoon echt over is. Merk dat het rust geeft: we blijven met zijn 3-en ( godzijdank hebben we een wonder boven in bed liggen. Ik mag dus ook niet zeuren. Er zijn er zoveel die zonder blijven. Dus dat is ook een reden van mezelf dat ik niet mag huilen). Geen polonaise meer aan mijn lijf, geen geplan rondom vakanties, eventuele zwangerschappen, puncties, tp's enz. Maar vandaag in de auto naar het zh: ik was zo zenuwachtig. Het is echt over en uit... Dat geeft enerzijds dus wel de rust. Maar het had met 7 zwangerschappen zo anders kunnen zijn. Maar ja dan was kk er ook niet. Ja en misschien blijft het verdriet altijd wel. Zeker als ik een kinderwagen zie. Of een dikke buik van iemand die dus nu al aan het 3e kindje bezig is of... Dat vind ik niet eerlijk. Hoe onterecht, maar ja gevoel... Maar goed moraal van het verhaal: heb net een reikimaster gemaild Heb al weleens 2 behandelingen gehad, maar vond die weinig toevoegen. Deze al meerdere goede verhalen over gehoord. mss kan deze master mij rust geven voor eens en altijd ( punt)
Heel herkenbaar, kabouter. In mij zit ook zo veel verdriet, en het komt er bijna nooit uit als verdriet. (Wel als agressie richting artsen die uit hun nek kletsen .) Als je behoefte hebt om er iets mee te doen, doe dat dan. Het zijn nogal gebeurtenissen in je leven, die inderdaad een plekje moeten krijgen, en dat is heel moeilijk. Zeker als je er moeilijk over praat. Het is verdriet om wat nooit zal zijn. Suus