28 Ach lieve Suus ..... gecondoleerd. Ik kan me voorstellen dat je graag naar je ouders wilt en naar de begrafenis. Maar ik denk ook dat jouw oma heel graag zou willen dat jullie kleine meisje voorlopig nog in jouw buik blijft zitten. Ze weet dat zij voor altijd in jouw gedachten en hart zit .... zeker als je zo'n sterke band met haar had. Maar dat het moeilijk is, dat begrijp ik maar al te goed. Heel veel sterkte voor jou en jouw familie! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
He Suus wat vreselijk naar gecondoleerd. Toch ook een klein beetje jeej voor je 28 weken, er wordt met je meegeleefd hoor!
Och meid; wat erg. En wat onzettend klote dat je niet naar haar toe kunt nu. Wat moet dit moeilijk voor je zijn. Schrijf het hier maar van je af. Je oma zou niet willen dat je om haar in de stress zou schieten, dat weet ik zeker. Misschien mag je er even in de rolstoel naartoe? Heel veel sterkte!
Ow nee Suus, gecondoleerd met je oma. Je krijgt het wel allemaal voor je kiezen he En wat verdrietig dat je haar al zo lang niet had gezien. Heel veel sterkte de komende tijd. Was je CTG wel goed? liefs
Suus gecondoleerd, en Oma past goed op je kleintje daar ben ik van overtuigd, ze waakt over jullie samen
Suus, gecondoleerd met je oma. Wat verdrietig dat je haar zolang niet gezien hebt. Hopelijk gaan de harde buiken snel weg. Is er een kans dat je misschien toch naar de begrafenis kan? Sterkte meid!
Gecondoleerd en sterkte Suus! Maar onthou maar dat je het niet voor niks doet. Afscheid kan ook op andere manieren dan fysieke aanwezigheid bij een begrafenis. Is het anders misschien een idee dat je een afscheidswoordje voor je oma schijft dat iemand anders voorleest tijdens de dienst? Dan ben je er toch een beetje bij... Liefs BB
Goedemorgen suus, ben je de dag en de nacht nog een beetje goed doorgekomen? Of nog steeds harde buiken? Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden, en vind het zo verdrietig voor je, helemaal daar in dat ziekenhuis, ik wou dat ik het van je over kon nemen. Maar dat kan helaas niet, dus vanaf hier alleen maar heel veel sterkte gewenst!
28+1 Hoop dat je hebt kunnen slapen. Het zal allemaal erg druk in je hoofd zijn, malen/denken, verdrietig zijn. Dikke knuffel voor jou. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ik sluit me hierbij aan BB. Jij kan op papier goed verwoorden wat je voelt Suus en op die wijze afscheid nemen. Het is frustrerend maar het is niet anders, Oma zal ook het liefst zien dat het goed komt met haar klein-en achter kleindochter. Ik wens je weer veel kracht Zen en wijsheid. Dikke digiknuffel Mirri
Goedemorgen Suus, 28 + 1 : gefeliciteerd, weer een week verder! Ik lees dat je oma is overleden, wat vreselijk voor je, gecondoleerd. Ik sluit me aan bij de woorden van BB en Mirri. Ik hoop dat je, ondanks het slechte nieuws over je oma, nog wat hebt kunnen slapen en dat de harde buiken zijn afgenomen. Meid, heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Hier geen pijnlijke harde buiken meer, wel bloedverlies en kramp sinds gisteren. Dit kan het begin vd bevalling zijn, het is afwachten. Volgens mij komt het door de emoties. Ik ben verschrikkelijk verdrietig. Wat de begrafenis betreft, ik zal doen wat m'n hart me ingeeft. Dat heb ik altijd gedaan en dat zal ik ook nu doen. Lief dat jullie zo meeleven. Liefs, Suus
Gecondoleerd Suus, heel veel sterkte gewenst! Hopelijk wordt alles weer rustig in je buik en blijft jullie kleintje nog veel langer zitten.
Oh Suus: wat hoop ik dat je ukje nog een tijdje mag blijven zitten. Je kan er dit nu eigenlijk ook echt niet bij hebben! Ook ik vind dat woord van afscheid; wat je door een ander laat voorlezen een heel goed idee.. Wat geeft je gevoel je in??? Heel veel sterkte!
Ik hoop dat ze nog even blijft zitten suus, maar zoals je al zegt, het is gewoon afwachten. Heel veel sterkte