@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    als ik dicht bij woonde kwam ik langs om je een dikke knuffel te geven
    dus nu maar even zo

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oooo meissie toch, wat kunnen we doen om je tijd draaiende te houden?

Belachelijk dat je nog geen arts gezien hebt.

En ja over dat naar huis gaan. Ik snap dat je dat wilt. Maar net als ik even aan de zijlijn sta, dan denk ik heel rationeel: mss toch wel handiger als je nog een weekje blijft.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Suus, wat lees ik nu dan toch. Ik hoop dat het bloed/vruchtwaterverlies minder aan het worden is. En wat een idioterie dat er nog geen dokter is geweest. Wat zegt de verpleging hiervan? Zou gewoon aan de bel trekken. Je geestelijke gezondheid is minstens net zo belangrijk als je lichamelijke en dit doet je geen goed. Is Suusman wel vandaag de hele dag bij je?
    Ook vanaf mijn kant een dikke knuffel.

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Suus: ben je nog bij het afscheid van je oma geweest? Ik lees dat je het hebt moeten bekopen met bloed en vruchtwater verlies; heb je nu wel een arts gezien. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt; en er ook helemaal doorheen zit. Zo erg dat je zelfs denk; laat d'r maar komen.....Ik hoop toch dat dat nog even duurt. Voor jou en voor je ukje. Hoe dan ook; heel veel sterkte met je verdriet om alles. Denk aan je....

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arts is geweest en maakt zich er geen zorgen over. Prima. Maak je geen zorgen hoor, ik blijf nog wel een weekje, maar niet langer. Eenmaal thuis mag het van mij ook nog wel even duren. Maar dit is niet oneindig op te brengen. Vind ik. En dan te bedenken dat sommige vrouwen maanden in het ziekenhuis liggen...

Suus

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jes, nee ik ben er niet bij geweest. Suusman en ik hebben drie ballonnen opgelaten hier in de buurt. Dat was mooi en heftig, maar ik heb niet het gevoel dat ik het heb kunnen afronden eigenlijk. Dat helpt ook niet echt bij hoe ik me nu voel.

Suus

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hou vol Suus! morgen 29weken!
    Gelukkig nu een arts gezien en maakt hij zich geen zorgen. Was je ctg goed? hopelijk blijft ze nog even lekker zitten.

balonnen, wat een mooi idee.

liefs

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Suus gelukkig dat de arts zich geen zorgen maakt.

En ik snap dat je het gevoelhebt, dat je het nog niet afgesloten hebt.
    Zeker nu.
    Zoiets heb ik altijd al na een begrafenis, maar jij bent e rnu ook niet bij geweest. Dus ja snap je gevoel: het is onwerkelijk.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, het is onwerkelijk en het voelt gewoon nog steeds heel naar. Iemand die zo belangrijk voor je is en dan niet bij het afscheid zijn, het is gewoon kut.

Ctg was prima. Zo even naar buiten als Suusman even komt.

Suus

11. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Gelukkig dat de arts zich voor nu geen zorgen maakt!!

Ik wist dus helemaal niet dat ik een blaasontsteking had. Ik kreeg 's nachts ineens harde buiken ( we hadden wel gemeenschap gehad) en die harde buiken hielden niet op en werden pijnlijk. Ik voelde ze in mijn rug en had niet door dat het wel eens weeën konden zijn. Toen ik de volgende ochtend er nog last van had, ben ik in bad gaan zitten en ben ik ze gaan timen. Toen heb ik de vk gebeld en die heeft me meteen naar het zh doorgestuurd. Ik bleek al 1 cm ontsluiting te hebben en ben met loeiende sirenes naar het UMCG vervoerd. Daar hebben ze allerlei kweekjes afgenomen, waaronder een urine kweek. Ik heb wel AB gekregen omdat ik ook wat koortsig leek en ontsluiting had. De vliezen hebben ze zelf gebroken toen ik ging bevallen.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, ze vinden het allemaal doodnormaal, dus prima. Vind ik het ook best, als ik maar naar huis mag :).

Jeetje, wat een verhaal! Eng hè, die blaasontstekingen. Ik had dus ook niks gemerkt, en uit de sneltest bij de huisarts was ook niets gekomen. Maar hier bleek ik een mega-blaasontsteking te hebben.

Suus

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh Suus, paar dagen niet geweest, maar je hebt het weer lekker stressig gehad lees ik. Bah!! Gelukkig maakt de arts zich geen zorgen voor nu.
    Ik hoop echt dat je nu snel naar huis mag. Wat je zegt. Dit is niet eindeloos vol te houden.

Mijn dochter is trouwens geboren met een afwijking aan haar urinewegen waardoor ze heeeeel veel blaasontsteking had. Die waren idd op de sneltest vaak negatief en op kweek flink ontstoken. Raar eigenlijk.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik snap ook niet echt hoe dat kan eigenlijk. Achteraf had ik al maanden een blaasontsteking volgens mij, maar er kwam niks uit die sneltestjes dus dachten ze dat het goed was. Ze zouden daar weleens wat meer info over mogen geven.

Suus

15. Trees

Trees Niet meer actief

Goedemorgen Suus,

Vandaag 29 weken toch? Nog even en er is een '3' in het spel. Hopelijk gaat mijn voorspelling van minimaal 34 weken kloppen ;).

Ik las dat je een erg zwaar weekend heb gehad. Ik weet niet hoe zweverig je bent ingesteld, maar zelf wil ik altijd graag geloven dat je oma vanuit een mooie plek over jou en jullie meisje waakt.

Dikke knuffel voor jullie!

Liefs

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, 29 weken exact. Op naar de 30, en naar huis. Ja, het was heftig. Nog steeds wel. Ik ben helaas weinig zweverig aangelegd, maar het is wel een mooi idee.

Suus

17. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    woohooo 29 weken Suus! gaat de goeie kant op, dit had je niet durven dromen toen je net in het ziekenhuis lag! Hopelijk is dit je laatste week en mag je snel naar huis!

nog plannen vandaag? hopelijk kan je nog even een frisse neus halen.
    X Miek

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, dat had ik zeker niet durven dromen. Heel misschien einde week al naar huis. Duim, duim.

Vandaag overdag geen bezoek, helaas, dus kan niet naar buiten. Helaas pindakaas.

Suus

19. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    jammer, hebben ze geen electrische rolstoelen ;) of een lieve verpleegkundige die je even buiten kan parkeren???

krijg je deze week weer een groeiecho?

X Miek

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Suus ik wil je ook even een hart onder de riem steken. Snap dat het moeilijk is om zolang in het ziekenhuis te liggen en dan ook nog een muts van een verpleegkundige.
    Hoop dat je deze week naar huis mag en het daar nog een paar weken vol houd, als jullie meisje net zo'n karakter heeft als jij dan vecht ze zich hier wel doorheen.
    Succes.

Oja hier wordt urine van een zwangere standaard op kweek gezet, ook als de sneltest negatief is.

Deel Deze Pagina