@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Er is hier maar een zwangerschap geweest waarbij ik redelijk kalm was. Het gevoel was goed en mijn gevoel heeft mij toen niet in de steek gelaten ;).

Super dat de echo goed was en hopelijk gaan er nog een heleboel volgen! Ik ben benieuwd naar je progesteronwaarde!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed om te horen. De gynaecoloog zei ook al: 'Ik heb een heilig ontzag voor de intuïtie van vrouwen', toen ik zei dat ik me er rustig over voelde. Ik ben niet 'over the moon' of zo, en ook niet in de zevende hemel, alleen maar rustig, zo van, op naar de volgende echo, en even lekker verder broeden.

Progesteron was er nog niet, dus dat wordt morgen. Weet je waar ik een tabel of zo zou kunnen vinden? Mijn gyn had er geen verstand van zei hij, maar hij vond het prima om de waardes te laten prikken...

Suus

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Geweldig!! Had vanmiddag al even stiekem gespiekt toen ik met mn mams zat te lunchen *foei*. Raar hoe je iemand eigenlijk niet kent en je er toch zo betrokken bij voelt... Ik blijf ook op de achtergrond stalken en duimen!!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Graag! Da's het mooie toch juist, van zo'n forum...

Suus

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik logeer even bij mijn ouders en kon daardoor niet meer inloggen, nu direct op mijn werk even snel kijken ;) wat een goed nieuws zeg!!! En wat fijn dat je het hartje ook zal zag kloppen. En nu inderdaad door naar de volgende echo!!!!

dikke kus, Miek

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn hè! Wat ben jij vroeg op je werk zeg...

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh Suus, wat fijn!! Dit is vast een stap in de goede richting. En wat betreft je kalmte. Ik ben natuurlijk minder "ervaren" dan jij (thank God!!) maar ik heb alle zwangerschappen geweten dat het mis zou gaan. En bij Zoë had ii dat gevoel niet. Er was zeker angst en onzekerheid, maar ook geloof en af en toe durfde ik zelfs heel even vooruit te denken.
    Ook ik geloof heilig in vrouwelijke intuïtie!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Zena, goed hè. Die rust is echt heel apart. Ik geniet er maar van na al die jaren stress. We zien vanzelf wel wat het waard is.

Lfs, Suus

9. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hey Suus! Meis wat heerlijk van die goede echo! Die rust is heel belangrijk, want in de meeste gevallen voel je het als vrouw zijnde als het niet goed zou zitten.

Toen ik voor het eerst zwanger was, wist ik dat het niet goed zat. Ik was zoooo onrustig. Niet onrustig van jeee ik ben zwanger, nee onrustig van het zit niet goed. De tweede keer, was ik compleet rustig en ben ik de hele zwangerschap geweest. En zie, een kerngezonde dochter!

Dus heerlijk genieten van het gevoel en die kleine in je buik!!! :D

10. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Hey Suus,

Ook hier een goede echo gehad vandaag. Ongelooflijk....hartje klopte heel goed en ben zelfs 2 dagen langer zwanger dan verwacht. Alle extra dagen zijn welkom, haha. Nu dus 8 wk en 5 dagen. Over 3 weken weer een echo dus even zien hoe het dan is. Ben nu al helemaal verbaasd dat het goed was....Echt blij worden wil ik nog niet want je weet tenslotte nooit. Tis na 3 eerdere mk wel mooi om te zien dat het dus wel kan! zwanger worden van een kindje waarvan het hart ook gaat kloppen. Zo ver zijn we nog nooit geweest :)

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Suus: weer een mooie echo, gefeliciteerd!!
    @ Dolfijn: hier ook 3 miskramen achter elkaar gehad en ik ben nu al weer 15 weken zwanger. Wonderen bestaan echt..
    Gefeliciteerd met je mooie echo!

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Suus, lees het nu pas! Gefeliciteerd! Het blijft natuurlijk spannend maar toch....eerste stap is gezet!

Dolfijn, jij ook gefeliciteerd!!!

Liefs Kweenie

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank jullie wel, meiden. Dolfijn, wat goed!

Suus

14. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Suus wat ontzettend fijn dat je een goeie echo hebt gehad :D
    Ik weet zeker dat deze zwangerschap goed gaat en je over 7 maanden een schitterende baby zult krijgen :D

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Zie pas nu dit topic!
    Maar inderdaad.. SUUS... bedankt voor het delen van al je kennis en alle harten onder de riem! En dan wòrdt je maar even verlegen..

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Haha nou beetje wel ja, maar het voelt ook heel fijn, al die duimende meiden!

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey Suus,

Hoe gaat het nu met je? Hou het stiekem allemaal een beetje in de gaten hoor... ;)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kwam ook weer even langs nieuwsgierig te zijn, maar ik bedoel het goed hoor ;)
    Ik dacht dat je misschien vandaag wel weer een echo zou hebben (of was het vorige week niet op dinsdag?), maar ik hoop in ieder geval dat je echo van deze week weer een mooi levend wezentje laat zien :)

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meiden, 8 weken 4 dagen maar liefst. Ukkie groeit als kool. Lfs, Suus

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    JAAAAAAAAAAH :D :D :D

Suus wat fantastisch!!!! Nog een paar weekjes dan is die slopende grens voorbij, nu gaat het goedkomen dat moet gewoon!!!!

Mag je volgende week weer terug komen?

Deel Deze Pagina