Iedereen die me zo gesteund heeft de laatste dagen: heel erg bedankt, het is een ongelooflijk fijn gevoel dat zo veel mensen intens met je meeleven. Xx Suus
Je hebt de term stalker maar overgenomen Ik vind zelf dat ik te weinig doe, na alles wat je voor mij/ons gedaan hebt. Daarom lijkt mij dit het minste wat ik kan doen ( je stalken dus ) Truste voor zo en dan nog 2 nachtjes!!!!
@Suus: wat fijn dat de gyn het heeft kunnen nuanceren, pfff, ik liep me al helemaal op te winden over die tactloze KA! Jemig, je gaat iemand die al 5 weken plat ligt en er helemaal doorheen zit, toch geen worst case scenario voorleggen? Maar fijn dus, da het wel wat genuanceerder ligt en dat er wel kans is dat het allemaal helemaal goed komt. En wat super dat je vrijdag naar huis mag! Nog 3 nachtjes slapen! Dat is af te tellen, of niet?
Jeetje Suus, wat schrikken zeg. Die arts weet dus kennelijk niet hoe je iets moet uitleggen :x. Gelukkig is het vandaag beter uitgelegd en klinkt het positief! Wat een emotieachtbaan zeg waar jullie inzitten. En wat heerlijk lijkt me het om vrijdag naar huis te gaan en weer in je eigen huis te zijn, samen met je man. Moet je dan elke dag naar het ziekenhuis of komen ze bij je thuis? Het lijkt me dat je nog steeds onder scherpe controle staat toch? Meid heel veel sterkte!
Wat super vrijdag naar huis! En heel fijn om te lezen dat de gyn het een heel stuk optimistischer inziet! Ik kwam speciaal nog even lezen, heb vanmiddag met tranen in mijn ogen zitten lezen wat de kinderarts jullie te melden had, pppfff. Wat zou het fijn zijn als je 10 weken verder bent en jullie dappere meisje gezond in haar bedje ligt..
wat lees ik toch allemaal wat een K*T arts seg! wat een toestanden allemaal :x:x Wel fijn dat je vrijdag naar huis mag! ik ga igg heel heel hard duimen dat jullie meisje nog een weekje of 8 blijft zitten!
Goedemorgen! Wat een lekker idee, dat we nu voor de verandering af kunnen tellen ipv erbij tellen Nog twee volle dagen in het zkh, en dan lekker naar huis! Vandaag nog bijzondere dingen op het programma, of gewoon business as ususal?
Suus, ik had deze ontwikkeling helemaal gemist (ik heb alleen "topic" in mijn favorieten staan). Inderdaad een heel ander verhaal en in ieder geval een duidelijk verhaal. Zo belangrijk om te weten waar je ongeveer aan toe bent. Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen. Het is echt tijd voor wat rust en geluk. Knuffel x
Ze komen elke dag een CTG doen bij mij thuis, en op maandag ga ik naar het AMC voor echo en overige controles. Dus ja, ze houden me goed in de gaten. O en ik krijg een speciaal telefoonnummer dat ik 24/7 kan bellen. Suus
Ja dat zou idd fantastisch zijn. De 40 weken ga ik overigens sowieso niet halen. Het wordt inleiden tussen de 34 en 37 weken vanwege het toenemende infectiegevaar en het groter wordende risico op longproblemen. Suus
Ja joh, niet normaal hoeveel stress je er nog bij krijgt door zo'n half-geïnformeerde en slecht communicerende arts. We hopen er nu maar het beste van, maar het wiegje komt er bij ons niet in voorlopig. Suus
Aouwww Suus, wat een verzoeking voor jullie. Je kan alleen maar dag voor dag afwachten wat er gebeurd. Gelukkig vrijdag naar huis in je eigen omgeving. Sterkte voor jullie en het wordt idd tijd voor wat geluk voor jullie
vrijdag naar huis, wat een goed nieuws!!! en wat fijn dat de gyn het verhaal nog eens rustig heeft uitgelegd in de juiste context. Van die KA word je niet vrolijk!
Hey Suus, Met mij gaat het goed. Lief dat je het vraagt! Bijna 31 weken nu dus schiet al aardig op. Vorige week ook een week van heel veel testen enzo gehad ivm een bloeddruk die even 1 x iets hoger was....toen was polsslag weer te hoog en moest ik daar weer bloed voor prikken. Nou ja, alles voor het goede doel he en het is maar goed dat ze alles goed in de gaten houden, zal ook wel met voorgeschiedenis te maken hebben. Huisarts zei, je hebt al genoeg meegemaakt. Ja daar ben ik het roerend mee eens Wat ontzettend fijn dat je bijna naar huis mag he. Zal je goed doen! en als ik het zo lees word je goed in de gaten gehouden. Ook alleen maar fijn, dat sterkt het vertrouwen hopelijk ook wat meer. Heel veel succes en hoop dat het je nog gegeven is ook eens te gaan genieten van de kleine in je buik. Keep the faith, dat doet volgens mij alle partijen goed (al snap ik dat dat heel moeilijk is hoor....).
Dolfijn, wat fijn dat het goed met je gaat. En heeel fijn, zo'n huisarts! Je loopt een week voor maar ik ga eerder bevallen dan jij, bedenk ik me nu ineens. Raar hè! Suus
Haha ja nu moet je ineens al het bezoek in 2 dagen proppen, je krijgt het nog druk De thuismonitoring van het AMC klinkt precies als hoe ik het had, erg geruststellend dat er dan elke dag iemand langs komt. En ik belde ook gewoon het 24/7 nummer als ik het ook maar iets niet vertrouwde. Daardoor kregen de artsen en verpleegkundigen ook zoveel vertrouwen in mijn oplettendheid en hoe serieus ik het nam, dat ik tot het echt allerlaatste thuis mocht blijven (toen ik al HELLP had). Dus denk nooit dat je tot last bent, en gewoon bellen als er wat is, hoe klein ook.
Suus, fijn dat je over twee dagen lekker naar huis mag. Het is altijd fijner om in je eigen omgeving te zijn!