@Suus35

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miek74, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het boeit me nooit zo of ik tot last ben, hahaha. Dus ik zal zeker bellen als ik ergens over twijfel! We zijn meestal scherper en alerter dan de artsen zelf, moet ik zeggen. Wat dan eigenlijk wel weer treurig is.

Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

IS, bedankt voor je lieve kaartje weer!!! Hij kwam dus toch nog op tijd binnen ;).

Suus

3. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Vrijdag, jullie 'gezinsdagje', weet ik hoe het met mij zit. Dan is er overleg van alle gyns, die moeten een consensus bereiken of ik naar huis mag of moet blijven... Niet makkelijk denk ik, want ze hebben allemaal een andere mening ;)
    En daarbij weet ik ook niet juist wat ik wil, ik vind het wel geruststellend om hier te zijn, ik weet ook dat ik hier echt niets doe en thuis lonkt de verleiding om toch nét iets meer terug 'rond te lopen' misschien...

Maar sowieso is een termijn om uit te kijken wel beter dan 'niets' te weten. Zoals jullie nu tot 34w kunnen aftellen en dan is het weer te bekijken hoe het met de longetjes/infectiegevaar is!
    Nog minder dan 5w, wat een peulschil :D !!

Goed dat je zo goed begeleid wordt, overigens! Ik wist niet dat dat kon, thuis gemonitord worden!

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Heel graag gedaan!

Nog 2 nachtjes slapen meis ..... en dan heerlijk naar je eigen vertrouwde omgeving. Dat zal je goed doen! Zal ook een hele opluchting voor Suus-man zijn.
    Je wordt thuis goed in de gaten gehouden heb ik gelezen.

Deventer was ergggg leuk ..... jammer dat vanwege mijn gezondheid we niet alles zomaar konden doen, maar we hebben erg genoten (volgend jaar weer :))
    Vandaag naar Cardioloog geweest. Gelukkig komen er allerlei onderzoeken/testen. Was een beetje bang dat hij - net als de HA - dingen zou wegwimpelen. Aardige arts zo op het eerste gezicht. 10 augustus bij hem terug voor de uitslagen.

Meis succes morgen nog in het ZH en dan lekker naar huis!

XX

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend voor je. Maar je voelt zelf wel wanneer je het aandurft hoor. Ik heb weken geleden al een termijn afgesproken van 30 weken om naar huis te gaan, maar was er destijds nog niet aan toe. Heb er dus ook wel psychisch naartoe geleefd. Zoiets kun je ook doen als je nu nog niet eeg durft. En wat activiteiten betreft: ik ga thuis echt NIETS uitvoeren, dat weet ik zeker. Dat zou oerstom zijn. Succes vrijdag!

Suus

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

IS, wat fijn dat het leuk was. En heeeel fijn dat je een arts treft die je serieus neemt. Ik hoop dat er een duidelijke, niet-ernstige oorzaak uit komt. Red je het verder wel een beetje?

Lfs, Suus

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey Suus, nog 2 nachtjes dus nu en dan weer lekker in je eigen bed kunnen slapen!
    Dat zal vast heel gek zijn, na 5 weken ziekenhuis! Ik vond destijds na 1 kraamweek boven te hebben doorgebracht onze huiskamer al heel erg vreemd, ;)

Drukke dag morgen, of komen er weinig artsen langs? En krijg je nog veel visite, of komt iedereen gewoon als je straks weer thuis bent?

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb het idee dat het weer heel normaal zal zijn om thuis te zijn, maar ik ga het meemaken, hahaha! Vandaag even een flinke bestelling geplaatst bij albert.nl. Mmm eindelijk weer m'n eigen dingetjes eten!

Ik denk niet dat het heel druk wordt morgen eigenlijk. Ff wat laatste dingetjes regelen...

Suus

9. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    29+2 (was ik in het eerdere berichtje vergeten ;))

Nog maar 2 nachtjes in dit bed. Truste voor zo Suus!!

XX

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En dan is het al heel snel ochtend en dan nog maar 1 dagje.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, jullie denken vooruit!

Trusten...

Suus

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Tuurlijk en dan nog 4,5 ( maar voor mij 5,5 hoor ;) ) minimaal thuis liggen en dan genieten....

manman wat heb jij dat verdient

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik hoop het zo! Dat zou een droom zijn...

Suus

14. raspberry

Goeiemorgen :)
    Nog 1 dag en 1 nacht en dan ben je weer thuis! Hoe laat ga je morgen naar huis? Gelijk na het ontbijt en douchen? ;)

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goedemorgen. Geen idee, ik neem aan na de ochtendriedel van ctg en artsenvisite. Heerlijk idee, eindelijk weg hier.

Suus

16. raspberry

Groot gelijk! Heb je ze al geinstrueerd dat ze als eerste bij jou langs moeten morgenochtend? :)
    Ik wilde toen na de curettage 's ochtends ook zo graag naar huis, heb ik nog anderhalf uur op die arts zitten wachten, GGRRRR...

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Haha nee nog niet. Ach, ik ben al zo lang zen, een iets latere ctg kan er ook nog wel bij. :)

Suus

18. raspberry

Tja, wat is 1 ochtend op 5 weken ook he?
    Maarja, als je eenmaal naar huis mag, is alle wachten lang natuurlijk!

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Bijna vrijdag en dan eindelijk naar huis! super!!

20. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    bijna naar huis, wat moet dat een zalig idee zijn na 5 weken!!!
    lekker hoor, ik ben helemaal blij voor jullie!

Deel Deze Pagina