Hey Suus, wat superfijn dat je vandaag al naar huis mag! Geweldig nieuws. Lekker rustig aan doen thuis, laat je maar lekker verwennen en ik hoop dat jullie meisje nog een paar weekjes in jouw buikje blijft zitten. Erg leuke taart! Lief van de meiden
aah suus wat een geweldig nieuws dat je naar huis mag!!! w vonden het zo verdacht stil smul maar lekker van je taart! je verdiend wel wat lekkers!
Suus wat fijn dat je NU al naar huis mag ! Heerlijk vanacht in je eigen bed slapen met je mannetje. O meiden wat een geweldige taart, super hoor!
WOOOHOOOO je mag nu al naar huis, wat fijn zeg! en dan is de taart echt precies op het goeie moment gekomen het heeft zo moeten zijn! Geniet ervan en maak mooie armbanden en slaap vannacht heeeeeerlijk in je eigen bed met je Suusman.
Wat heerlijk dat je nu al plotseling naar huis mocht! Hebben ze ook nog leuke verassingen in het ziekenhuis voor je Geniet lekker van je eigen bed en eigen spulletjes!
JOEPIE Suus die mag naar huis toe, Suus die mag naar huis toe!!!! Wat fijn, heerlijk , lekker 1 dagje eerder. En geniet lekker van je taart en kraal-ze.
Wauw weer lekker thuis, super!!! Geniet maar lekker van je taart, dit is wel het minste wat we konden doen, jij was er ook altijd voor ons en al onze vragen ondanks dat je zoveel ellende zelf had!!
Lieverd intussen ben je lekker thuis geniet er van. en hopelijk vind je nu wat rust om straks de bevalling en de periode daarna goed aan te kunnen. En de taart.... graag gedaan hopelijk heeft hij gesmaakt!
hey ricmar! de 20 weken over! gaat snel he! @Suus ik hoop dat je lekker hebt geslapen naast suusman in je eigen bedje. heeft de taart gesmaakt?
Ha Rozemarijke, nee dat heeft ze niet verteld! Het ging ook heel rommelig, ik moest ineens van mijn kamer af en was net de spullen aan het overbrengen en met de verpleegsters in discussie over het feit dat ik, als ik toch verplaatst werd, net zo goed meteen naar huis zou kunnen, en toen was zij er ineens met die taart! Ik was overdonderd en ook echt ontroerd, zooo mooi en zoooo superlief van jullie. Maar wat vreselijk lief van haar dat ze hem gratis gebracht heeft. Zou ik haar e-mailadres mogen via pb? Ik wil haar graag nog eens persoonlijk bedanken. Suus
Ik doe heeel rustig aan en heb zelfs een rolstoel in huis. Ideaal! Ik reken gewoon op de 34 weken en dat ik dan word ingeleid, hahaha. En het is heerlijk om weer thuis te zijn, al lag m'n ziekenhuis bed lekkerder en mis ik m'n papegaai. En ik ben DIK geworden, niet normaal! Had mezelf natuurlijk bijna 1,5 maand niet in de spiegel gezien en dacht dat het nogal meeviel met die buik. Niet dus. Nu nog even veeeel dikker worden. Gaat het met jou goed? Suus
Dat gaat helemaal goed komen, hij ziet er prachtig uit en ruikt heerlijk. We snijden m vanmiddag aan, straks eerst even een ctg laten maken. Xx Suus
Jaaaa het was en is heerlijk. Het is net een mooie droom! En helemaal niet gek om thuis te zijn. Eerder veel normaler . Suus
Hoihoi Het is ook mogelijk een papegaai thuis te nemen he! Enne 35 weken he, niet 34. Zeg dat maar tegen de artsen!
Nou inderdaad, hij had geen dag later moeten komen!!! Heerlijk geslapen, tegen Suusman aan, die helemaal gesloopt is, de arme man, maar wel heel blij dat 'z'n meiden' thuis zijn... En de kralen zijn echt supermooi, daar ga ik iets fraais van maken! Suus
Jaaaa gaaf hè. Wat bleek nou: ik moest plaats maken voor een gedetineerde, dus er zaten ineens twee (!) bewakers voor de deur van 'mijn' kamer. Gelukkig was de arts flex en mocht ik op verzoek een nachtje eerder weg. Suus
Nou, ik vind het heel bijzonder dat jullie dit voor me gedaan hebben. Het is fijn dat jullie me laten voelen dat er ook goeie, lieve mensen zijn, want je wordt toch een tikje cynisch van een paar jaar MMM. Liefs, Suus
Nou, meer rust zal ik hier zeker hebben! De komende dagen moeten we nog even naar het zknhs voor de ctg's maar daarna komen ze aan huis. Ik verheug me al op middagslaapjes waarbij ik niet meer gestoord wordt! Suus