Hahaha eruit gezet voor een gedetineerde, wat een geluk! Laat de taart je smaken, Miek omschreef het mooi, je oogst wat je zaait! Maar je mag ook wel ene beetje uitdelen hoor, anders gaan de kilo's vast ineens wel heel hard omhoog Ik kreeg trouwens in die 2 weken zkh ook een enorme buik ineens maar kwam ook niet aan (was zelfs een halve kg kwijt en at me ook suf). Vast de stres... Maar pas op, daarna ging het met een kg per week!
Haha ik bén ook opgewekt!!! De taart is echt súperlekker! Een van de lekkerste die ik ooit heb geproefd, echt waar!! Daar blijft geen kruimel van over, geloof me. Het resultaat van de kralen wordt uiteraard gepubliceerd En Suusman is heeeeel moe. Die kan nu eindelijk een beetje instorten, ej dat doet hij dan ook. Suus
Oké dank je. Echt jammer dat ik haar niet wat langer gesproken heb, superlief van haar ook! De kralen zijn perfect, ik ben dol op blauwe. Als ik blauwe kralen zie, verander ik in een ekster. En rode kleding draag ik ook graag! De taart is súperlekker! Geef je cursussen, Rozemarijke? (Niet dat ik daar de eerstkomende vier jaar tijd voor heb, hahhaa!) Suus
Weest gerust, mijn ouders hebben net lekker meegegeten en ik heb taart meeggeven voor m'n zusjes. Ik denk dat ik er ook wat van invries. Een kilo de week, jemig. Vanaf welke week was dat? Suus
Mmm daar gingen ze bij mij er niet vanaf. Sterker nog elke zwangerschap kwam er wel een kilo bij. Nu zag je bij elke zwangerschap ( hoe kort ook) al een buikje.
die zin tussen haakjes, moest er ff om lachen. Zo droog als je het schrijft. Arme Suusman..., maar hij had geen tijd om te denken en voelen. Hij deed het huis, kwam naar jou en nu is er rust. Dus logisch dat hij nu instort. Maar jij klinkt super! En die taart... het water loopt me in de mond. Gaan w emet z'n allen een cursusje volgen. leuke date Enne je kan suuskindje toch meenemen? Zeker in het begin als ze nog klein is.
Ha, super dat de kleuren iig goed zijn En ik geef workshops ja, hier en daar hoor, gewoon voor de lol. Vind dat altijd erg gezellig Enneh, zeker als ze klein zijn idd, kun je ze nog zo gemakkelijk overal mee naar toe nemen. Na de 6 mnd wordt het wat lastiger, was hier de ervaring, tot die tijd liep ik echt te pas en te onpas met Thirza in de draagdoek Maakte niet uit hoe druk het was, als ze in de draagdoek zat, sliep ze wel Nou, ook fijn voor manlief dus, dat je weer thuis bent. Dat heen en weer gerace zal hem idd ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten! Wat betreft gewicht: hier ging het vanaf de 30 weken steeds harder Dus pas maar op....
Ik zie dat je thuis bent, wat een geweldig en heerlijk nieuws Geniet ervan, en ik ben heel blij dat het naar omstandigheden nog steeds goed gaat!! Ga zo door
suus, heel voor jou om thuis te zijn ik lees gewoon tussen de regels door dat je je happy voelt. nu kan suusman ook wat rusten... en hoe staat het met de kamer voor jullie spruit? is die al af of krijgt je mannetje hulp (zou wel fijn zijn denk ik) Ik blijf je volgen ...
Lekker thuis genieten en uitrusten, ook suusman heeft zijn portie al gehad! Ik mag nog een tijdje langer blijven... vanmiddag hebben de gyns samen beslist om me nog tot 28w hier te houden, ze hebben schrik dat er terug een bloeding komt en willen me in de gaten houden. Dus nog 10 dagen (ma 18/7), dan ben ik 28w en dan nog wel tot die vrijdag denk ik (vrij 22/7), want ze overleggen altijd s vrijdags. Dat zijn nog 14 dagen zeker hier. Ben wel een beetje teleurgesteld, omdat mijn gyn me wel naar huis wou sturen dacht ik, en ik had mijn hoop daar al op gezet, tegen beter weten in natuurlijk want de andere gyns willen me tot het einde (oktober !!) houden. Dus dit zijn ze overeengekomen. Ik mag trouwens nu ook eens uit wandelen met de rolstoel, ik heb juist mijn stoute schoenen maar aangetrokken en het gevraagd aan de gyn. Hij moest er even over nadenken, maar net kwam de vroedvrouw melden dat het oké is ! Morgen heerlijk buitenlucht inademen!! Wel ben ik tevreden dat ik nu een richtlijn heb om af te tellen, net zoals bij jou, is dat psychologisch toch een houvast! En jij bent zelfs nog een dagje vroeger mogen gaan, dankzij die criminele landgenoot van mij !! PS: wat een prachtige taart trouwens! Lijkt me erg leuk zo'n workshops!!
Oh Suus; wat heerlijk dat je thuis bent, wat een ontzettend goed nieuws. En wat een geweldige meiden hier die jou een heerlijke taart en kralen sturen; wat superlief. Ik kan me ook voorstellen dat je man even instort. Heb je vertrouwen in het thuis zijn? Geniet ze en ik hoop dat je meisje nog lang blijft zitten...
29+5!! Morge Suus en Suusman! Lekker hè, samen wakker worden. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Goedemorgen! Goed geslapen? Ik ben helemaal kapot vandaag, zo ongelooflijk moe, ik weet niet waar het van komt, dus verder dan goedemorgen kom ik niet Behalve een vaag gevoel van jaloers op alle creatieve vrouwen hier, ik mis elke handigheid en creativiteit
'Zo' is wel een breed begrip, of niet? Maarreh, hoe bevalt het zo thuis weer? komt Suusman nu ook een beetje bij? @Juul: die taartendecoratie, daar hoef je niet eens zo creatief voor te zijn hoor! Je hebt allerlei uitstekers waarmee het letterlijk een piece of cake wordt @Boerderijmama: jeetje joh, wat een tegenvaller! Dat is nog een heel eind! Als dat echt zo gaat gebeuren, moeten we jou ook maar even een taart sturen @all: hier goed, 't is wel helemaal doorgedrongen dat ik zwanger ben, want pfff, ik voel me een partij beroerd!!!! Dat kwam bij Thirza ook opzetten na de positieve test, dus blijkbaar verdraagt mijn lijf al dat HCG niet zo best.... Nouja, maakt niet uit, want 't is weer helemaal zoals bij Thirza en dus helemaal anders dan bij de miskraam, dus ik heb er wel vertrouwen in zo Alhoewel ik maar wel even met de baas moet overleggen als het zo blijft! Pfff.... zo hou ik hele werkdagen niet vol zeg
Fijn dat de taart zo lekker was en dat je de kralen mooi vindt ik wil het resusltaat wel zien ja Bijna 30weken Suus!
Dag dames, sorry hoor, ik voel me geradbraakt. Helaas vannacht toch op en neer geweest naar het zknhs omdat ik bloed verloor. Gelukkig zag alles er goed uit en is het nu weer over. Het is even aftasten weer, deze fase. Ik was niet al te erg in paniek en het zknhs is echt maar een kwartier rijden, dat is zooo fijn. Rozemarijke, naar dat je beroerd bent maar ook fijn. Boerderijmama wat een ontzettende domper! Ik hoop echt voor je dat het zich anders ontwikkelt dan het zich nu laat aanzien. Is thuismonitoring niet ook iets voor jou? IS, het is evengoed heeeeerlijk om naast manlief wakker te worden. Ik geniet met volle teugen van de vrijheid en de privacy! Liefs, Suus Ps Van taart is alleen voorgevel over. Bizar lekker! De rest vriezen we in!