Super Suus Het lijkt er nu toch echt op dat dit een plakbeeb is, echt geweldig Nu weer op naar volgende week!
Wat geweldig! Ik piep hier regelmatig even om het hoekje, super dat het zo goed gaat. One day at a time, one week at a time en nu alweer 8,5 wk!
Jaaa, weer een goede echo gehad!! Wat geweldig voor jou en je man Suus! Op naar weer een mooie echo volgende week, mn duimen draaien nog even door.
Ja, doe nog maar even! Doe ik ook hoor . Ben trouwens wel spuugmisselijk, meer dan afgelopen weken. Ik vind het heerlijk. Suus
wat goed Suus! Ik ben blij voor je dat je weer een super-echo hebt gehad! Inderdaad gewoon lekker genieten van het hier en nu. Maar ik moet zeggen dat ik echt goede hoop voor je heb! Ik ken je niet eens, maar het voelt goed! Zal voor je blijven bidden... Op naar de volgende echo!!!
Misselijk lijkt me een goed teken! Ik was bij mijn 1e zwangerschap helemaal niet misselijk (had echt nergens last van). Nu weet ik dat er meiden zijn die nergens last van hebben en goede zwangerschap. Maar ik zou een moord doen voor een goede zwangerschap die gepaard gaat met kwaaltjes, zou me denk ik een stuk minder onzeker maken. Dus Suus, ik denk dat die misselijkheid een heel goed teken is!
Suus: wat een geweldig nieuws weer zeg! Ik ben echt zo blij voor je! En omarm de misselijkheid! Heerlijk die kwaaltjes, hihi!
Fijn dat het nog steeds goed gaat! En wat geruststellend dat je zo misselijk bent. Ik heb regelmatig juichend staan kotsen . Begin je er al heel soms stiekem een goed gevoel over te krijgen?
Mmmm, heel stiekem misschien, maar ik durf het nog niet echt toe te laten. Blijft toch nog wel heel spannend. Suus
Vanaf een week of 12 begon ik het meer toe te laten (met heel veel dank aan mijn huurdoptone en later een angelsound). Daarvoor had ik af en toe toch wel een heel blij gevoel. Ik heb deze momenten gekoesterd. Ik ben rond de 11 weken zelfs een babyzaak ingelopen. Ik wilde net zo zijn als elke andere zwangere moeder die haar eerste kindje zou gaan krijgen. Het is zo klote dat juist dit je afgepakt wordt. Zo hoort het niet te zijn. Echte opluchting kwam pas na de geboorte. Helaas, maar ik heb ook zeker intens genoten. Laat het stiekem toe. Het verandert uiteindelijk toch niks aan hoe het afloopt, maar deze momenten kunnen achteraf niemand je meer afnemen.