Ja kan ik doen, maar die man was al nauwelijks te pakken te krijgen toen ik nog in het ziekenhuis lag. Bovendien weet ik nu al wat hij gaat zeggen: dat hij het niet weet. Suus
Pfff .. Suus en Maedra, wat een beproeving om zo te leven met onzekerheid .. Op zo'n manier dat 'goeie adviezen' geven om het dragelijk te houden bijna niet mogelijk is. Ik kan alleen maar laten weten dat ik aan jullie denk en jullie volg en ik positieve gedachtes naar jullie zend. En ik hoop dat de stresssituatie inderdaad voor een groeispeurt zorgt bij jullie kleintjes. Het lijkt er wel op aan het mooie gewicht van je meisje te zien Suus! Ik wens jullie wederom veel geduld en incasseringsvermogen toe. En hoop dat je je zo nu en dan kan ontspannen tussen het piekeren door. En dat je veel veel vruchtwater aan blijft maken zodat ze door kan blijven hikken. Sterkte voor jullie allen (Maedra en Suus en jullie kleintjes, en lieven natuurlijk)
30+1!! Lieve Suus, ik weet niet zo goed wat te zeggen. Ik snap jullie onzekerheid maar al te goed. Ik kan je alleen een virtuele dikke knuffel geven. Liefs, I S Je mag de moed opgeven, naar nooit de hoop verliezen!
Lieve Suus: heb bijgelezen. Gelezen van het weinige vruchtwater; weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen. Ik weet er eigenlijk zo weinig vanaf. Ik hoop alleen dat het meevalt. Als een arts zegt dat de kans niet nul is; dan heb je eigenlijk gelijke kansen aan elke andere moeder/ zwangere. 1 op de 100 baby's sterft in nederland vlak voor, tijdens of na de geboorte. Dus we hebben allemaal een kans van 1%. Niemand heeft nul! We gaan gewoon uit van die grote kans. Dat is reeel. Ik hoop dat je dat gevoel kan krijgen en vasthouden. Hou nog vol meid. Niet alle ontwikkeling gaat via het vruchtwater; jouw navelstreng doet ook enorm veel; die 4 weken zullen echt een positieve bijdrage leveren. Ach je vind me misschien ook wel makkelijk praten. Dat is ook zo, maar ik bedoel het heel goed. Veel sterkte voor jou en voor je man. X
Suus, je hebt natuurlijk ook wel eens geen zin om op ZP te komen, kan me dat heel goed voorstellen. Maar meestal ben je hier 's-middags altijd wel eventjes. Maak me toch een beetje bezorgd ..... maar hoop dat dat voor niets is en dat alles goed gaat. XX Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
O, dank je Kaboutertje ..... is toch weer een geruststelling. Ik snap natuurlijk ook wel dat ze niet altijd zin heeft om hier te komen. Thuis heeft ze ongetwijfeld meer afleiding om haar heen dan in het ZH .... toen moest ze van ellende hier veel komen Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen.
Ik kreeg weeën en lig nu op verloskamers aan de remmers zodat de cortico's kunnen inwerken. Lijken iets te doen maar heb wel harde buiken. Spannend dus. Suus
Gatverdarrie Suus.... Wat een ellende nu weer. Hoop heel hard voor jullie dat de cortico's de tijd krijgen om in te werken, en dat het weer rustig wordt in je buik... Heel veel sterkte.
Hè wat een achtbaan krijg jij voor je kiezen, hopelijk slaat het aan en kan er nog gerekt worden. Knuffel!!
Zet h'm op Suus, hou je taai en heb al het vertrouwen in een goede afloop!! Je instinct heb je niet voor niets, als je het gevoel hebt dat ze beter nu geboren kan worden zal het zo zijn. Alles op alles voor de komende 40 uur dan en het gaat goed komen!!
O nee Suus! Wat schrikken om te lezen!! Je zei het nog dat je het gevoel had dat ze soms best eerder/nu geboren mocht worden! Misschien is het goed zo... Ik duim voor je dat er zoveel mogelijk longrijping nog plaats vindt, dat de weeën nog afzwakken en de remmers aanslaan. Rekken wat er te rekken valt! Meer dan dit kan je niet doen. SUCCES!!!
Ach meis, begint het nu toch. Hoop dat de cortico's lang genoeg de tijd krijgen om hun werk te doen. Heel veel sterkte meis! Ik duim voor je dat het nog even uitblijft. Dikke kus. Was mijn gevoel dat er iets was toch niet geheel ten onrechte Liefs, I S Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Nee helaas niet Hoop dat de weenremmers nog heel lang hun werk doen. Hoe lang kan je het daarmee uitstellen? ( edit al gelezen op het net, 48 uur. Ik dacht bij jou 48 uur voor de cortison)
Ach Suus, dacht ga nog even bijlezen hoe het nu is... Toch al weeen. Ik hoop zo voor je dat het helemaal goed komt en je gevoel dat het beter nu kan komen, blijkt te kloppen. Zal voor je duimen, dat het goed komt!!
Liefste Suus,ik denk aan je! zet hem op! ik duim voor je dat alles goed komt! heb nog een kaarsje aangestoken hier!