Lieve suus, sterkte en we denken allemaal aan je. Hopen dat de cortico's aanslaan, en we gaan allemaal afwachten en duimen en hopen dat het goed mag gaan!
Suus ga heel hard voor jou en je meissie duimen !! Hopelijk slaan de cortico's aan en blijft je meissie nog 48 uur zitten .. duimduimduimduim
Jee denk even bij te lezen en nu lees ik dat je op de verloskamers ligt. Ik ga heel hard met iedereen mee duimen dat je meisje nog even blijft zitten. Duim, duim, duim, duim, duim, Duim, duim, duim, duim, duim Duim, duim, duim, duim, duim Duim, duim, duim, duim, duim Duim, duim, duim, duim, duim
@Suus, wat spannend. Heel veel sterkte, hopelijk stoppen de weeen en blijft jullie meisje nog even zitten!
Lieve Suus hoe gaat het??? hopelijk zit ze nog lekker warm bij je, maar je hebt al even niet meer gereageerd dus ik ben bang dat de weeen hebben doorgezet. Ik duim voor jullie en ik denk aan je! dikke knuffel X Miek
Wat een ellende! Daar kan niet anders dan iets moois uit voortkomen, na al die moeite die je al hebt moeten doen!! Ik wist niet wat cortico's waren; maar dat zijn die (venijnige) longrijpingsspuiten dus! Heb even gegoogled... Ook heb ik dit gelezen: "het effect van corticosteroïden is al meetbaar na 12u, maar optimaal na 24-48u" volgens onderzoek (Crowley 1990) Dus natuurlijk ga je voor "zo lang mogelijk", maar elk uur is er eentje dat effect heeft!! Ik zou echt een kaars aansteken voor jullie gezinnetje, maar heb er hier geen in mijn kamertje , ik denk wel heel erg aan jullie!!
Oh nee Suus, dat mag niet hoor! Ik duim heel erg dat jullie kleintje lekker nog een paar weken blijft zitten! Had je al eerder longrijping gehad of is dit de eerste keer? Hup kleine miniSuus, hang in there!
heel veel sterkte suus! hoop dat de cotrico's goed aanslaan en dat alles goed komt met jullie en je kleine meisje!
ik kan me voorstellen dat ze op de arbeids/verloskamer geen computer bij de hand gaat nemen... maar we hopen natuurlijk allemaal op een spoedig positief berichtje!