Ook hier een stille meelezer. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ook ik hoop dat de kleine nog goed en veilig in je buik zit en als dat niet zo is dat alles wel goed. MB2005.
Idd IS dat heb ik ook. Het 1e wat ik deed, was pc aan. En mijn hart zat in mijn keel: er is weer geschreven in suustopic...
Goedemorgen allemaal, en zeker suus, als je dit leest. Nog geen nieuws zie ik, maak me nu toch wel wat zorgen, alhowel met een ks met volledige verdoving sta je direc daarna niet te springen om op zp te komen, dus geen nieuws hoeft niet per se slecht nieuws te betekenen! Afwachten en hopen. En nogmaals veel succes voor jullie drieen
hier ook een meeleeflezer... er wordt aan je gedacht suus!!! wat een spanning hier in het topic.. er MOET goed nieuws komen! mag niet anders! zo
Hier ook een meelezer, lees elke ochtend even bij hoe het met jou gaat en met je meisje. Ik hoop zo enorm dat het met jullie alle 2 goed gaat! duimen draaien ...
Ook hier een meelezer. Ik kwam ook even kijken of er nieuws was. Ik leef met je mee en duim voor goed nieuws. Hoop dat het goed gaat met je en met Suusman en Suusbaby.
Het is moeilijk om nu de juiste woorden te vinden zoals IS al zegt... Je bent bij ons in gedachten, dat is zeker...
Nog een stille meelezer/meelever....hopelijk ben je te verliefd op je mooie meisje op op ZP te komen! XMarilene