Wat kun je toch vreselijk mee leven met iemand waarvan je niet eens weet hoe ze eruit ziet he? Ppfff, ik hoop zo dat alles goed is....
De hele dag geen moment gehad voor zp, dus nu snel kijken, maar ik zie dat er nog geen nieuws is. Maar van de positieve kant bekijken, als er nog geen bevalling is geweest krijgt de longrijping in ieder geval een mooi aantal uren de kans. Suus: blijf voor je duimen!!!!
Het is ook het eerste wat ik doe zodra ik even tijd heb; lieve Suus ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Denk aan jullie!!
Vandaag al paar keer gekeken maar zie nog geen nieuws...Hopende op goede berichten, hopende op geen bericht goed bericht....bang voor al het andere..... Lieve Suus, als je eenmaal tijd hebt zul je zien dat er heel veel meiden met je meeleven...er heel veel kaarsjes voor je branden..en er veel voor je/jullie gebeden wordt!
Lieve meiden, Na een slopende bevalling is gisteravond onze dochter geboren. Na een zeer moeilijke en angstige start gaat het nu steeds beter met haar en zijn ze van plan om vanavond te kijken of ze van de beademingsmachine af kan. Er is nog een lange weg te gaan, maar langzaam beginnen we hoop te krijgen. Liefs, Suus Ps Ze weegt 1615 gram. Lang leve de groeiecho, hahaha.
mamasuus, gefeliciteerd met jullie dochter! En wat prachtig dat ze zo'n mooi gewicht heeft, en ze nu al gaan kijken of ze van de beadming af kan! Heel erg gefeliciteerd, en hopelijk gaat het alleen maar beter van nu af aan. Hoe gaat het met jou?
Suus gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ga keihard duimen dat ze vanaf nu alleen maar vooruit zal gaan en een lekker dikkertje mag worden. Mooi gewicht trouwens!
Ik was al erg gespannen over het hoe en wat en werd wel heel erg gespannen toen ik zag dat jij een berichtje had geschreven Suus. GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter. Hoe heet ze?? Hoop dat ze snel van de beademing afmag, dat is alleen maar een goed tekenen. Ik ben zo blij op een bericht van jou .... poeh wat maakte ik me zorgen zeg. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Wooohooo moeder-Suus!!!!! van harte met de geboorte van jullie kleine meid! en wat een mooi gewicht heeft ze, wel 300g meer dan de groeiecho! Hopelijk gaat het snel beter met haar. En hoe gaat met jou en Suusman? mag je in het ziekenhuis bij haar blijven? hopelijk kan de beademing er snel af! hele dikke knuffel Miek
Gefeliciteerd met jullie meisje!!! Ik wens haar veel gezondheid toe, toch een mooi geboortegewicht voor deze termijn! Dat heb jij toch maar mooi gedaan! Wees maar heel trots op jezelf. lekker uitrusten en ik hoop dat je veel genieten gegund is! Ben trouwens ook benieuwd naar haar naam!
Lieve Suus en man, Ook ik heb de hele dag door gespiekt voor nieuws, maar je had een goede reden om je niet eerder te melden Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Best schrikken dat ze er al is, maar gelukkig heeft ze het de afgelopen cruciale weken nog goed gehad in je buik en zo te lezen is het een echt vechtertje Ik wil jullie alle kracht en geluk van de wereld toewensen, en dat ze maar een gezonde grote meid mag worden! Ik denk aan jullie!
Nog even een berichtje hoor ..... vergeet van alles te zeggen en te vragen (door de opluchting dat alles goed is). Hoe was de bevalling .... viel het mee? En hoe voel je je lichamelijk nu? En Suusman hoe is het met hem? Emotioneel zitten jullie ongetwijfeld nog een in roller-coaster. De stres van de zwangerschap zo lang mogelijk volhouden, heeft nu plaats gemaakt voor stres over hoe jullie kleine meid het doet. Hoop dat toch heel snel de stres bij jullie minder kan worden. Kan me voorstellen dat je weer even niet op ZP komt, maar als je weer puf hebt, dan lezen we wel hoe het allemaal is gegaan en hoe het met jullie is. Dikke kus, I S Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!!! Stelletje vechters zijn jullie en wat heeft ze een mooi gewicht al!! En al van de beademingsapparatuur af??? Wow.... Geniet van alle mooie momenten!!!
Lieve suus en suusman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. ik ben blij te lezen dat ze het naar omstandigheden goed doet, geniet lekker van je meisje en als je zin en tijd hebt meld je je maar weer. en foto's zien we tzt wel..
JAAAAAAA daar is ze!! Gefeliciteerd voor jou en Suus-man! Ze heeft heel goed geluisterd naar mama die vond dat ze beter nu kon komen!! Super dat ze al gaan proberen zonder beademing, wauw!! Ik blijf je hier op de voet volgen en ben ook erg benieuwd naar haar naam! Liefs