@Suus35

Discussion in 'Miskraam' started by Miek74, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Hier ook van harte gefeliciteerd Suus en suusman lieverds!!!!
    Naar deze dag toegeleeft en nu is zij er ook eindelijk!
    Ik heb alle goede hoop dat zij straks lekker mee kan naar huis!
    Geef de tijd alles te verwerken en probeer te genieten van elk klein moment! Dikke dikke knuffs!!!!

2. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Hi Suus en Suusman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hier ook een stille lezer die eigenlijk alleen nog op het forum kwam om te lezen of alles goed ging met je (omdat ik even een bewuste stop had ingelast). Ik wens jullie heel veel geluk en hoop dat jullie dochter snel geheel gezond lekker met jullie mee naar huis mag! Veel liefs, Ona

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat jullie meisje de komende tijd lekker groeit!

4. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Van harte proficiat met de geboorte van jullie ongetwijfeld prachtige dochter. Hopelijk kan je nu snel de stress loslaten en kan het grote genieten van jullie meisje beginnen!

Liefs Liesl

5. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Lieve suus, dit is je zo gegund! Van harte gefeliciteerd met je vechtertje!

Vanaf nu elke dag omhoog kijken, en lekker genieten!

6. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Lieve suus, ik hoop dat jullie allemaal de nacht goed doorkomen, weltrusten voor straks!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Wauw, je bent al bevallen! Gefeliciteerd met jullie wondermeisje!!

Wat heeft ze al een mooi gewicht, ik hoop dat alles goed gaat en dat ze ook daadwerkelijk vanavond van de beademing af kan!

Ik ben erg benieuwd naar haar naam en je bevallingsverhaal. Hopelijk kan je nu een beetje genieten van jullie meisje.

8. destiny

destiny Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Wil jullie heel veel liefde en gezondheid wensen met z'n drietjes

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Heey Suus,

hier een stille meelezer

van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!:D

10. WNT

WNT Lid

May 8, 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat fijn dat ze geboren is en waarschijnlijk al weer zo snel van de beademing af mag. Dan mag je haar daarna misschien ook wel vasthouden of moet je daar nog even mee wachten? Weet trouwens uit ervaring hoe het is om een kind op de NICU te hebben liggen aan de beademing. Ben net bezig met het maken van een fotoalbum en ik kijk er toch met een heel goed gevoel op terug. Hopelijk zal dat voor jullie ook zo zijn. Voor nu van harte en geniet ervan!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    YEEAAHHHH, wat super dat jullie kleine meid er is, en al bijna van de beademing af mag!!!
    Van Harte Gefeliciteerd!! Wat een opluchting!
    Ook hier benieuwd naar hoe het met jullie allemaal is, en naar haar naam.
    Maar kom eerst maar eens lekker tot rust.

12. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Wauwie Suus en Suusman zijn gewoon papa en mama. Van harte gefeliciteerd en ik blijf voor jullie duimen dat ze snel zover is dat je haar lekker kunt knuffelen.

Meid, je bent een TOPPER!!!!!!!!!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,068
    2,203
    113
    Brabant
    grote kanjer, gefeliciteerd met jullie kleine kanjer!!!!!!
    wat een vechtertje!!!!!! die komt er wel!!!! hoop snel te lezen dat ze van de beademing af kan!

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus ik ben nog nooit zo opgelucht geweest na het lezen van een bericht :D Gefeliciteerd, jij en je man. Veel beterschap voor je kleine meid en ook voor jou gezien de moeilijke bevalling. Knuffel en een virtueel boektje xxx

15. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    suus, van harte met jullie meisje...hopelijk gaat ze snel van de beademing af en gaat ze lekker aan het groeien....wat heb je een rotweken achter de rug, nu genieten van het mooie wonder dat door jullie op de wereld is gezet...gaat het met jou goed na de bevalling?

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat ze ws van de beademing af mag. Hopelijk sterkt ze genoeg aan zodat ze over een paar weken mee kan naar huis!

Heel veel sterkte samen!

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Gefeliciteerd :D echt superfijn om te lezen!!! Mooi gewicht ook! Geniet er lekker van, we duimen dat het zo goed mag blijven gaan :D

18. Joehoe

Joehoe Bekend lid

May 17, 2008
    558
    0
    0
    Hoi Suusmams en suuspaps,

Van harte met jullie dochter!! Wat een opluchting... tranen staan in mn ogen. Ik hoop dat jullie snel kunnen gaan genieten...

Hele dikke knuffel

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Whaaah Suus, ik word gewoon zwaar emotioneel van je berichtje! Wat fijn om te horen dat ze leeft!!!! En ja, er is nog een lange weg te gaan maar meis, wat een vechter is jullie dochter! En wat een vechter ben jij!!!!!!!!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Liefs, Kweenie

20. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Goedemorgen! Ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben! (En nog steeds lekker slapen eigenlijk, het is nog bruut vroeg ;)) Hoe gaat het met jullie? Ik kan me nog herinneren dat ik van het een in het ander viel. Met de bedrust kon ik alleen maar denken aan hoe het zou zijn als ze er zou zijn, en toen ze er was was het weer zo hectisch druk met zelf beter worden en alle toeters en bellen en stress op de NICU....het duurde weken voordat ik aan mezelf, mijn dochtertje, mijn man en genieten toekwam. Ik hoop dat het eerder komt voor jullie, maar zo niet, bedenk dan dat dat heel normaal is en dat het echt wel komt! Eerst maar eens allemaal beter worden.

Succes vandaag!

Share This Page