Suus hier ook een stille mee lezer. Nog van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid.
Goedemorgen, hoop dat jullie goed geslapen hebben .... alledrie!!! Heb eigenlijk verder niet zoveel te zeggen, alleen maar veel liefs van mij. O ja, toch nog wat, mijn vriend zat ook over jou in Suus. Hij werkt 24 uur, dus gisteren belde hij en vroeg hoe het met jou ging (normaal meld ik het altijd als hij thuis is). Hij was ook blij dat het allemaal (respectievelijk) goed gaat. Kusss, I S Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Gefeliciteerd met je kleine meid Suus, ik duim voor je dat deze periode snel voorbij is en dat je lekker thuis met je gezinnetje kan gaan genieten! Liefs
Gefeliciteerd met jullie dochter!! Ik hoop dat alles verder goed gaat, en nu lekker genieten van dit prachtig wondertje.
I S: als ik jouw onderschrift lees word ik toch wel een beetje verdrietig. Zoveel miskramen en ook een aantal na een kloppend hartje....jeetje, dat trek je toch niet? En het ziekenhuis doet niks meer; hoezo dat??? Is er geen oorzaak gevonden dan? Is wel off topic, maar ik vond het zo heftig!
Van harte gefeliciteerd suus met jullie dochtertje! geniet van haar en hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag!!
goedemorgend suus,suusman en suusbaby Hopelijk gaat alles goed daar en heb je goed geslapen? hoe is het nu daar? Ik denk nog steeds aan jullie! Liefs en kus!
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!! Aangezien ze jullie genen heeft, is het echt een vechtertje! Succes en geniet de komende tijd! x lex
Gefeliciteerd met jullie dochter!! Super! Ik ben ook een ''stille meelezer'' maar moest de laatste dagen echt steeds aan je denken. Gek toch hoe je zo met iemand mee kan leven die je helemaal niet kent! Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen en jullie snel zorgeloos kunnen genieten van elkaar!
Hi Suus, Ook van deze kant allereerst van harte met de geboorte van jullie dochter, well done!! Jullie zijn nog steeds de hele dag in mn gedachten en ik stuur bij deze heeeel veeeel positiviteit jullie kant op. Hopelijk voel je je gesteund door alle lieve boodschapjes op dit forum, ook van de meiden die je niet kent. We leven allemaal met je mee maar uiteindelijk moeten jullie er samen door (weer een spannende tijd) heen...Hoop dat je er iig wel al van kan genieten, dikke kzz
Lieve Suus, ik ben ook een stille meelezer.. Volg je al een tijdje en nu lees ik zomaar dat jullie dochter is geboren! Van harte gefeliciteerd ook voor Suusman natuurlijk. Hoop dat alles goed gaat!
Lieve Suus, daar is ze dan .. Jeetje wat een enerverend avontuur toch. Gefeliciteerd met je lieve kleine (maar toch ook al grote!) dochter. Er is al zoveel geschreven waar ik me bij aan aan sluiten. En ik wens je ook alle goeds voor jou en je kleine meisje, je lief en andere liefsten. Veel sterkte en veerkracht bij de spannende periode die jullie ook nog voor je hebben liggen. Het klonk in ieder geval hoopvol wat je schreef. Mijn kleine nichtje van 34 weken was nog geen 2000 gram, dus haar gewicht is heel mooi. Ik hoop dat je zelf inmiddels een beetje bekomen bent van de slopende bevalling en dat je inderdaad ook kan genieten tussen de angstige momenten door, van het mooie kindje wat je hebt gebaard. Dat je overstroomt van liefde als je haar ziet. Ik ben ook ontzettend benieuwd naar hoe het allemaal gegaan is, maar dat lezen we vast en zeker t.z.t. Ik wens dat jullie snel aansterken en dat ze gauw mee naar huis zal mogen. Liefs!
Lieve meiden, ineens hebben we dus helemaal geen tijd meer nu met een baby in ons leven (heerlijk!) maar het gaat goed met de kleine. Ze is van de beademing af en dat gaat goed! Ze heeft nu alleen nog een 'snorretje', wat infuusjes (steeds minder) en ze ligt lekker onder de hoogtezon. Ik kan na 31 uur weeën en een manuele placentaverwijdering nog steeds niet echt goed lopen, maar ach meiden, who cares? We zijn overigens ontroerd en overdonderd door de enorme hoeveelheid lieve reacties van een hoop bekenden en ook een hoop onbekenden. Zo veel lieve vrouwen (en mannen!) die met ons hebben meegeleefd en ons zoveel positiefs toewensten, dat moet wel geholpen hebben. Tot gauw! Suus
Klinkt heftig, Suus! Doe rustig aan! Nu zelf dan ook weer in het ziekenhuis? Nouja, horen we allemaal wel, goed om te horen dat de kleine meid het zo ontzettend goed doet! Wat een wonder!
Lieve suus, Wat goed dat ze al van de beademing af is! Sterke meid, net als haar moeder! Ben nog steeds erg benieuwd ernaar hoe ze heet....of heb ik dat gemist? Hopelijk voel jij je ook snel ook weer de oude, lichamelijk! Dikke xxx mamatje
Lieve Suus, Hier ook een stille meelezer. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Zo raar, ik schiet telkens vol, leef echt met jullie mee!! Geniet van jullie mooie kleintje. Ze wordt vast heel groot en sterk met jullie liefde. Zo mooi!!
Ooh, wat geweldig dat ze van de beademing af is! En wat fijn dat je man kan blijven slapen! Geniet van elkaar en sterkte ook met je eigen fysieke herstel, al lees ik wel dat dat van ondergeschikt belang is.