Lieve Suus, hier ook een stille meelezer die al een tijdje jouw verhaal volgt. Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!
Suus fijn dat het goed gaat met de kleine meid! Heftige bevalling hoor, goed dat jij en je man samen in het ziekenhuis verblijven. Rust goed uit en geniet van jullie kleine meid!
Eindelijk jullie gezinnetje samen!! Erg leuk dat Suuspapa bij jullie mag blijven slapen en dat Suusdochter het zo goed doet!! Je hebt er zoveel moeite voor gedaan, je dochter is vast ook een echte doorzetter - dat heeft ze met de genen doorgekregen!
Klinkt goed Suus! lekker dat ze alleen op een verwarmd bedje ligt,dan doet ze het dus hardstikke goed. Mijn zoon moest daar ook een paar dagen op en had een snor en infuus op zijn hoofd, die heeft hij er na 3 dgen uitgetrokken, de snor ook trouwens... De weeen en zo zijn niet lekker, en de napijn ook niet, maar dt wordt allemaal snel beter en het belangrijkste is dat je kleine meid ok is, jij hersteld wel weer. Dikke zoen, Miek
Suus!!!, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat fijn dat het allemaal goed gaat En ach dat je niet goed kan lopen dat is heel normaal hoor, komt vanzelf goed. Rust lekker uit en geniet vooral!!! Dikke kus!
Hallo Suus en Suusman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, hopelijk kunnen jullie snel van elkaar genieten. Groetjes Mupke
Wow wow wow en weer zit ik hier te huilen. Ik ben zoooooo blij voor jullie. Ach ja en jij... ik snap je gevoel, jij komt wel, het belangrijkste is je meisje. En wat fijn dat je man bij jullie mag slapen. Dan scheelt hem weer veel ritjes huis-zh. En al van de beademing af. Wie had dat gedacht?? Wow wat een sterk kindje. Ga je ooit hier een foto posten? Ben nl wel nieuwsgierig wie dat sterke meisje is.
Suus, wat een opluchting. Heb gewoon tranen in mijn ogen. Ben ZOOOO blij voor jullie. Dit meisje gaat het redden!!! Hopelijk is jouw herstel ook stijgende maar ach who cares inderdaad. Als je meisje maar ok is. Jij volgt vanzelf. Ga lekker genieten van dit grote wonder, computers uit en GENIETEN!
Wat goed dat jullie meisje al van de beademing af is en dat het steeds beter met haar gaat. Wat een wonder hè, na alles wat jij, je man en natuurlijk ook jullie kleine meisje, hebben meegemaakt. Je verhaal klinkt als een heftige bevalling, maar je hebt er een onbeschrijfelijk mooie dochter voor terug gekregen. Ik wens je veel beterschap toe! Heel begrijpelijk dat je nu een stuk minder forumtijd hebt, geniet maar lekker van jullie meisje!!
Whhhhaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Suusbeeb is er al! Ik zat dagenlang begraven in onze bouwput, wat sommige mensen hun huis noemen en heb alles gemist. Ze is er 'gewoon'! En ze is vast prachtig, mooi, slim en helemaal geweldig. Ik ben zo trots op jou en je dochter. Jullie hebben allebei de vechtersmentaliteit-genen. Suusvrouw en man van HARTE gefeliciteerd met jullie dochter. Ook nog veel succes en sterkte gewenst voor de komende periode. Ik hoop dat de tijd er snel is dat het ziekenhuis met al zijn hectiek vaarwel gezegd kan worden. Liefs trees
Heey Suus, dacht "weer even spieken".....en jullie dochter is geboren! Van harte gefeliciteerd en wat laat ze nu al goed zien dat ze een dochter van jou is. Ook al zo'n enorme vechtlust en van de beademing af. Ik hoop dat jij je ook snel wat beter voelt! Liefs andere Suus
Fijn dat het goed gaat met jullie dochter!! Jeetje!! Het klinkt als een zeer heftige bevalling! Kan niet wachten tot de foto's van jullie lieve sterke meid en de kinderkamer!
Ongelooflijk, wat een bikkel van een meid! Van de beademing af en alleen onder een hoogtezon! Kan ze al zo goed haar temp reguleren? Echt, ik sta met mijn mond vol tanden en te klappen als een dolle Dat betekent veel goeds voor haar longen zeg! Hoop dat jij ook snel zo goed opknapt dat je weer goed kunt lopen, en dat jullie allemaal lekker naar huis kunnen!
Wat super dat je kleine meid al van de beademing af is!! En jij klinkt al helemaal als een volleerd moeder, jouw belang ondergeschikt aan dat van haar. Lekker verder genieten, en hopelijk na het weekend fijn naar huis.
jaaa! nu al van de beademing af! wat een sterke dochter hebben jullie! Neem nu maar rustig de tijd om te herstellen en te bekomen van alle emoties! Geniet lekker van jullie drietjes! Kus!
Hey suus Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat jullie snel thuis kunnen gaan genieten! Liefs sjenny
Suus... wat zie ik nu toch allemaal?! Het is al weer een tijd terug dat ik ben wezen spieken hoe het met je gaat. Ik moest net aan je denken.. Dus ik dacht, eens even kijken hoe lang ze nog moet... Zie ik ineens allemaal felicitaties! Ben je na de nodige onzekerheden, een zware zwangerschap en een heftige, te vroege bevalling al bevallen van een dochtertje!!! Wow meis... wat een geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD! Wat ontzettend goed van jullie alle drie! Jullie zijn een bijzonder gezinnetje en ik hoop van harte dat jullie snel mogen aansterken en rust mogen vinden na deze stormachtige tijd! Knuffel!