wat vreselijk! heel veel sterkte toegewenst....! hoop dat het snel weer wat beter mag gaan! sterkte! liefs Ella
Raar,maar dringt ook allemaal helemaal nog niet zo tot me door. Hoop ook dat ie snel naar huis mag.Hij wilde zelf ook heel graag naar huis. Allemaal bedankt.is toch fijn niet alleen te zijn nu.
Jeetje! Heftig hoor meid! Heel veel sterkte gewenst voor jou en je mannetje. Dat ie maar snel weer naar huis mag komen!
Sterkte! Voordeel is wel dat ze aan hartkwalen heel veel kunnen doen! Heel veel ingrepen zijn routinewerk en hij is in ieder geval op de juiste plek nu! Komt vast wel goed maar kan me voorstellen dat 't wel erg schrikken is!
heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat.. hou maar in je achterhoofd,dat hij op de juiste plaats is nu..
Vreselijk! Wat zul je geschrokken zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte en dat het allemaal maar niks blijkt te zijn, dat hij gauw weer thuis is! Dikke knuffel voor je!
heel veel sterkte, jullie zullen wel erg geschrokken zijn! Hoop dat hij snel opgeknapt is, vind het zo'n naar gezicht altijd iemand waar je van houdt op de ic.