Suusman aan de hartbewaking op de IC

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzanne68, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Suus@ Wat goed nieuws meis top !! ik duim dat ie mee naar huis mag.

Dikke knuf voor jullie !!!

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is fijn Suus!! Die stress ook...:(
    Voorlopig goed rusten inderdaad!
    Pff...gelukkig is zijn hart goed he..wat een schrik!

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    poe wat een opluchting!
    vertroetel hem maar lekker als hij thuis is!

4. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig dat het mee blijkt te vallen!

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Geen Suusman mee naar huis......cardioloog in Nieuwegein iets te vroeg gejuicht.De cardioloog in Woerden zegt dat Jeroen zijn ECG's dusdanig afwijkend zijn,dat er wel wat mis is met zijn hart.

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    och nee wat klote zeg hoop dat het niet te erg is allemaal heel veel sterkte

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    He nee, eerst totale opluchting, 'geruststelling', en blijdschap en dan nu weer die onzekerheid.....
    Kan me voorstellen dat deze stress ook niet goed is voor zijn hart. En voor jou uiteraard ook niet.

Aan de andere kant, laten ze hem maar extra goed nakijken. Beter nu alles goed laten annalyseren dan dalijk thuis in de problemen komen (wat met mijn vader een aantal keer:$ is gebeurd, met grote gevolgen).

Dus nogmaals heel veel sterkte! Ik denk veel aan jullie!

8. Suzanne68

Ja ben ook wel blij dat ze het goed nakijken en deze cardioloog niet lukraak het advies overneemt van de andere.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfff enerzijds goed nieuws dus en toch nog weer onzekerheid en Suusman niet mee naar huis. Balen hoor.

Sterkte!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Suus hier ook nog een keer een dikke knuf meis. Laten ze hem maar goed nakijken en dan hopelijk snel fijn mee naar huis!

11. Suzanne68

Hij is iig nu van de pomp met vaatverwijders ( en de vreselijke hoofdpijn die je daar van krijgt) af.Infuus is er helemaal uit.En hij is ook van de hartbewaking af,dus geen nare draadjes meer.Kan ie lekker liggen zoals ie wil.Hij vond het doodeng om weer zonder hartbewaking te gaan slapen,maar heeft op aanraden van mij dat aan de zuster verteld en die heeft hem heel erg kunnen geruststellen dat ze hem echt goed in de gaten houden.Het is echt een heel fijn ziekenhuis dit.Als ik ooit wat krijg wielen ze mij daar ook maar heen.Hij krijgt wel een boel medicijnen.Hartslagverlagers,bloeddrukverlagers en bloedverdunners.Daar voelt ie zich wel een stuk beter door.Na 90 dagen gaan ze het allemaal weer afbouwen.
    Er lagen trouwens op zijn zaal 4 mensen met hartproblemen en allemaal uit het gehucht waar wij wonen.Dat geeft je toch te denken ;):D

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Suus hou er rekening mee dat hij thuis ook erg bang zou kunnen worden. Het schijnt nogal eng te zijn dat je het ineens weer alleen moet doen, eerst zonder draadjes en dan ook nog zonder knopje waarmee je de zuster kunt roepen.
    Maar je hebt inmiddels zelf ervaren dat ze hem niet zullen laten gaan als ze het niet vertrouwen. Hij zal weer moeten leren om zijn lichaam te vertrouwen en dat kan even duren. Be prepared ... ;)

Ik hoop dat hij (en jij) goed slaapt nu de ergste angst geweest is. Heben ze nog iets gezegd over wanneer dan wel naar huis of is dat hoofdstuk even gesloten?

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oké dat is al goed nieuws! Nu snel opknappen en hopelijk vlot naar huis. Sterkte hoor!

14. Suzanne68

@iedereen bedankt nog steeds voor het meeleven.

@Desmo.....het lijkt mij idd ook vrij angstig voor hem om weer thuis te zijn.Hoe erg hij daar nu ook naar verlangd.
    Hij krijgt morgen een fietstest...als die goed is mag hij morgen naar huis en wordt hij over een poos weer helemaal binnenstebuiten gekeerd.Als die fietsttest niet goed is moet ie blijven.Hoelang dat dan gaat duren weet ik niet.
    Vond het vandaag wel erg moeilijk om weer weg te gaan.Voor mezelf deze keer.Ga hem toch wel erg missen nu.Alhoewel ik ook wel erg moe ben en dan is thuis op bed met de laptop ook wel erg fijn.

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat fijn Suus dat het met medicatie onder controle is! Kan me voorstellen dat het eng voor hem is, hopelijk heeft hij snel het vertrouwen in zn lijf terug.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Suus@ Jammer dat ie nog niet thuis is! maar lijkt me wel fijn id dat ze geen risico nemen.
    En gelukkig is ie van de hart bewaking af .
    Duim hard voor jullie dat ie goed aansterkt en het fietsen goed resultaat op levert.
    Fijn ook dat de zuster hem gerust gesteld heeft.

Hoe gaat het met jou ?
    Trek je het een beetje ?
    ben je ook wat geruster door hij daar goed behandeld word?

KNUF MEIS

17. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik heb niet alles gelezen, maar wil jullie heel veel sterkte wensen *knuf* hoop dat hij snel opknapt!

18. Suzanne68

Jeej!Hij mag naar huis.Vanmiddag om half 4.
    Hij heeft spasmes van de aders rond zijn hart en daar krijgt hij nu medicijnen voor

19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gefeliciteerd!!!! Wat fijn zeg!

Hou er rekening mee dat de 'klap' vaak later komt. Bij je man, maar ook bij jou. Het thuis zijn is vaak ook heel erg wennen, hoe graag je man ook naar huis toe wil. Soms komt er angst bij kijken, angst om uit de veilige omgeving, ziekenhuis, te zijn.

Geloof dat zoiets al eerder gemeld is...

Maar wat fijn meid. Doe rustig aan, allebei. Het is niet niks wat op jullie pad gekomen is.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Suus@ Wat fijn meis gefeliciteerd !! idd er kan hoeft niet een klap komen zo wel voor jou als hem.
    Het is niet niks wat jullie deze dagen hebben door gemaakt.

Deel Deze Pagina