(Suzan en) Freek longkanker

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LadyKikker, 27 mei 2025.

1. Zeebra

Zeebra Fanatiek lid

5 aug 2020
    1.010
    1.284
    113
    Vrouw
    Nee hoor werk in ziekenhuis en helaas maakt kanker hier echt geen onderscheid in…

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.264
    7.312
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha zou zomaar kunnen natuurlijk :)

Ik snap wel dat ze toch wel weer gaan optreden. Ze doen het graag en om nu thuis te gaan zitten 'wachten tot je dood gaat' , wat hopelijk nog een paar jaar gaat duren, dat is toch ook zonde.
    Geen idee hoe ik erin zou staan als het mij zou overkomen hoor, maar ik denk dat afleiding en je normale ding doen (als dat qua gezondheid lukt) ook goed is.

NiVa0230 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  3. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.469
    4.528
    113
    Vrouw
    Dat denk ik ook, dus ik begrijp het zeker. Ik hoop oprecht dat Freek nog een paar jaar mag hebben, zodat hij nog een poosje van hun kindje mag genieten.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.872
    3.389
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    En dit is geloof ik ook wat ze het liefst doen.... want dat zou ik doen; hetgeen waar je gelukkig van wordt... met de mensen van wie je het meest houd. En dat deden ze eigenlijk al.... hopelijk lukt het allemaal zo als ze willen en voor zich zien.

Dubbelgeluk en mamabri vinden dit leuk.
  5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    14.017
    19.209
    113
    Vrouw
    Ergens is het in deze verschrikkelijk situatie ook wel iets positiefs.
    Het feit dat zijn levensverlengde medicijnen hem niet ellendig ziek maken ofzo en hij daarin ruimte heeft om deze keuze te maken en wss ook van de artsen hierin groen licht krijgt.

mamabri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina