Wij zijn op zoek naar leuke jongens en meisjesnamen . Liefst niet teveel voorkomend! geen buitenlandse naam! Niet teveel voorkomend! 1 a 2 lettergrepen. oja, heel belangrijk geen ordinaire namen, zoals jayden e.d Hockeynamen mogen wel!! Wij hebben al wel een lijstje, maar aanvullingen zijn welkom!
oole -ole (jongen en fries geloof ik) eva of eve(spreek uit als ivuh) kick (meisje als jongen zover ik weet). Dat zijn zo'n beetje de korte namen voor meisjes en jongens die je nog niet zo vaak hoort.Weet niet of je er wat aan hebt maar goed Suc6 ermee groetjes
Suze en Niene Suze en Karlijn Suze en Fiene Suze en Linde Suze en Lise Suze en Noud Suze en Melle Suze en Dante Suze en Jurre Suze en Mees
Bij ons bij de aug mama's. Is een mama met twee meisjes roos en Suze. Dus die is al erg leuk Suze en roos Suze en demy Suze en linn Suze en maud Suze en Tigo Suze en Abel Suze en luuk Suze en lenn Suze en melle
Suze en Rosa (Roos) Suze en Mila Suze en Maya Suze en Ayla Suze en Nora Suze en Lore Suze en Lian Suze en Femm Suze en Helena Suze en Rozel Suze en Sara Suze en Veerle Suze en Eliza Suze en Flora Suze en Fiona Suze en Lily (zelfde betekenis volgens mij) Suze en Lela Suze en Arthur Suze en Lenn Suze en Yze Suze en Raf Suze en Wies Suze en Mees Suze en Tobias Suze en Twan Suze en Vince Suze en Daniel
Roos, zal hier niet gaan. Super naam BTW. Demy, sorry vind ik ordinair. Veerle, stond op lijstje, maar is eraf. Op KDV zijn er bij Suze op de groep al 2. Nog meer binnen het KDV. oja, ik ga mijn lijstje niet verklappen ivm meelezers. Maar ik vind meidennamen leuk in de trant van puck , pleun, Noor, Lara. Deze namen durf ik wel te benoemen, omdat ze het niet gaan worden. oja, jongensnamen is echt een probleem. jongens, Mees voeg ik toe aan onze lijst. Jurre, krijg ik er niet door.
floor, flore, jinte, janne, saar, pien, noor, nore, imme, nina, silke, meike, lieke, jet, Jongens: siem, tijn, mats, jens, pim, jip, gijs, teun, jesse, fedde, ferre, sil, wout, joost, sjoerd.
Suze en Mike vind ik wel leuk klinken (of Maik, iets minder populair) Voor een meisje Merle vind ik erg leuk bij Suze
Ik ben helemaal fan van Lize, Sam en Vic voor een jongen... Maar Vic is misschien iets te buitenlands voor je? of Mick? Succes... wij zijn er ook nog niet uit... zucht...
Suze en Lieve suze en Iemke Suze en Lieke Suze en Imke suze en fenne suze en Jara Suze en Tess Suze en Fien Suze en Lia suze en Nora suze en Flora Suze en Belle Suze en Juul Suze en Twan Suze en Kris Suze en Stef Suze en bas Suze en Ger Suze en Thijn Suze en Lex Suze en Kay Suze en Jelle