Met een groepje vriendinnen wil ik binnenkort op een zaterdagochtend in Den Bosch afspreken. Aangezien we allemaal uit een ander deel van Nederland komen, is Den Bosch een centrale locatie voor ons. Wij zijn daar echter allemaal niet bekend Daarom mijn vraag aan jullie; iemand tips om daar iets leuks te doen met de kinderen? We zijn met 6 volwassenen, 5 baby's (0 - 9 maanden) en 4 peuters (2 - 2,5 jaar). Alvast bedankt voor jullie ideeën! Groetjes, Larissa
Ik heb deze laatst ontdekt: Klein Oisterwijk - 't Klauterwoud eten en spelen - Welkom Restaurant met een leuke binnen en buitenspeeltuin. Is bij ons bij de laatste zp meeting echt een hit geweest. Binnenstad zou ik zelf ook niet doen met peuters, te weinig te doen. Eventueel zou je ook nog eens kunnen kijken bij Avonturenland, Kids Castle (binnenspeeltuinen) of Stroop enzo in Rosmalen. Heel veel plezier!
Rondje varen door de Binnendieze is heel leuk (ga je onder de stad door) weet niet of het met kleine kinderen handig is.
Zou ik met baby's en kleintjes niet doen... er zit geen beveiliging op die boten, dus ze kunnen zo vanaf de bankjes het water in plonsen, en als je ook al 5 baby's vast hebt.... (en wandelwagens mee is ook niet echt een optie). Ik zou gaan voor lekker zwemmen in het sportiom, spelen bij avonturenland of bij goed weer lekker gratis naar speeltuin het kwekkeltje in Rosmalen picknick-kleden mee, plekje in de schaduw en je zit heerlijk relaxed terwijl de peuters zich vermaken bij de zandspeeltoestellen