Moeilijk moeilijk!!! Ik ben nu 20 weken zwanger en wat het wordt blijft nog een verassing. Meisjesnaam zijn we eigenlijk al uit maar jongensnaam vinden we erg lastig. Zelf vind ik Sven heel erg leuk. Nu heeft mijn schoonzus een broer en zijn zoon heet heet Sven. Ergens denk ik hoevaak komen die kinderen elkaar tegen hooguit 1 of 2x per jaar op een verjaardag. Aan de andere kant dachten wij aan Denn. Erg origineel ik ken niemand die zo heet. Maar misschien juist daarom ook wel iets te origineel?? Wat denken jullie?!?! Alvast bedankt voor de reacties!
Ik vind Dan leuk, Denn niet zo. Ik denk direct aan een afkorting van Dennis. Ik vind Dan leuker dan Sven
Ik vind Sven leuker, en voor mij zou de zoon van de broer van mijn schoonzus dusdanig ver weg zijn dat ik daar niet de naam van af zou laten hangen
Ik vind Denn erg leuk! Origineel ook. Leuker dan Sven. Dene vind ik nog net iets leuker, misschien een optie?
Denn vind ik niets, klinkt als een afkorting en ziet er zelfverzonnen uit. Sven vind ik wel erg leuk.
Ik vind Sven erg leuk.... Denn niet zo maar weet eigenlijk niet waarom... Wij hebben zelf gekozen voor Lenn
Denn! absoluut! veel vlotter! En vind het helemaal niet geknutseld ofzo, ik ken ook een jongetje dat zo heet!