Ja ik heb het ook gekeken..Ik heb me toch gelachen haha..Vooral met derek oglivie..haha.. En wat kan Wendy goed die accent van Dushi nadoen zeg..
Ja ik vond ook dat ze het heel leuk deed de "Dushi"variant zeker haha..en dat stukje met derek ogilvie vond ik ook erg goed..
een heel goede vermomming . Wendy gaf ook ergens aan dat ze op zich liever Ushi doet, dan Dushi, omdat ze bij Ushi maar een half uurtje of uurtje in de make up enzo zit en bij Dushi 4 uur....
Tja ze is natuurlijk zwanger, dus dan kan ze dushi nog een tijdje spelen, hihi vond het ook hilarisch
Heb er gisteren met veel plezier naar zitten kijken Die reactie van Frans bauer vergeet ik niet gauw weer, hahaha die stond echt met open mond van verbazing
Ik ben helemaal verliefd op het progamma. Ik geloofde me ogen niet toen ik hoorde dat dushi, wendy van dijk was. Wat kan die meid goed acteren.
Ik vond 'm helemaal geweldig! Idd erg balen dat het na een half uurtje alweer afgelopen was. Volgende week late dienst, baal er nu al van.
Haha ja en toen hij zei van ik wordt gewoon bang van je..Moest ik erg lachen want hij wist het echt niet wie het was haha..