Hoi allemaal, Als Sven 1 jaar zou zijn, zouden we voor een tweede gaan. Dus 7 mei ongi geweest en daarna niets meer gebruikt. Ook helemaal niet op speciale dagen geklust, dus ik was er heilig van overtuigd dat ik gewoon ongi ging worden. Deze bleef echter een week uit, maar test neg. Na 2 weken overtijd toch weer getest en ja hoor....toch al ZWANGER! Nu dus de VK afwachten en misschien echo om te kijken hoe ver ik ben. Denk minder ver, omdat ik ovu veel laten heb gehad! 7 mei ongi en 19 juni pas positieve test. Groetjes Britt
Nogmaals allemaal bedankt! Ik voel nog helemaal niets? Nynke@ Heb dinsdag 8 juli mijn eerste afspraak bij de VK en wacht dat gesprek even af. Ga met haar nog wel even rekenen en misschien dat zij zegt dat het nodig is. Anders maak ik na het gesprek een afspraak bij een echobureau bij mij in mijn woonplaats. Had haar al gesproken en zij zei ook het gesprek even af te wachten en dat ik haar daarna gewoon kon bellen. Anders was het misschien te vroeg voor een echo. Kost 25 euro dus dat is de moeite waard toch. Alleen al om dat hartje weer te zien kloppen...pff kan niet wachten Liefs Britt
Hier net een bloeding gekregen. Morgen maar even bellen met VK. Heb last van kramp en helder rood bloed met stolseltje... Probeer morgen even te laten weten hoe het gaat! britt