O jee het is echt zo. Wat hebben we gedaan zeiden we tegen elkaar. Het was wel bewust hoor meiden maar nu gaan we echt beseffen dat in maart ons leven gaat veranderen! Hoe gaaf! Ik ben zwanger! Het is ongelofelijk! Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht want ik wilde persee testen. Ook maalde ik maar over mijn werk. Om half 5 was ik al wakker en ik moest plassen. Tja mijn mannetje nog niet. Dus nog geen test. Nou kon ik verder niet. Hij werd wakker tegen zes uur en ik zeg: zullen we gewoon testen? Waarop hij antwoorde: ja straks kan ik niet werken...nouja ik ga anders een uurtje later weg. Tja en ik maar denken: stel dat het niet zo is, dan is mijn gevoel hierover niet goed en dat hij negatief is. Of dat ik gewoon te weinig te plassen heb en zo de test verpest. Dus ik, bekertje gepakt, gelukkig was er genoeg. Test gepakt van matcare, die van 6 dagen voor NOD. Zie ik gelijk de controle streep maar ook veel roze in het afleesvenstertje. Nee he, gewoon verkeerd gedaan dacht ik eerst nog. Dus. mannetje erbij, ik zeg: ik zie wel een klein streepje, maar zoveel roze wie weet heb ik hem verpest. Dus wij samen koekeloeren naar de test. Ze mijn mannetje: jaa hij wordt wel duidelijker. O zou het nou toch zo zijn.... Nou dat roze is verdwenen en de test uitslag is positief! Ik ga vanmiddag als mijn mannetje er is ook een CB digitaal halen om alleen maar even te kijken hoe het eruit ziet als er staat: ZWANGER! Straks werken...maarre...daar loop ik vast met een big smile.
dank je wel straks even een extra testje doen om het helemaal zeker te weten. Hij was ook wel zeker hoor de test. Maarja heb er nog eentje liggen dus....