Hi! Voor de verjaardag van mn zoon wil ik een foto kaart maken , maar waar doen jullie dat? Zijn zoveel aanbieders..weet echt niet welke goed is! Alvast bedankt hoor!!! x
ik doe dat altijd bij greetz.nl Heb het o.a. voor vaderdag gedaan en voor de verjaardag van m,n moeder, Zijn super leuk geworden.
Photo shop een kaartje laten ontwerpen, en zelf af laten drukken bij bijvoorbeeld kaartje2 go of greetz. Ik wil best iets in elkaar knutselen voor je als je wil. Stuur maar een pbtje als je interesse heb.
Heb onze uitnodigingen voor de bruiloft via kaartje2go gemaakt en laten versturen en ben zeer tevreden.
Hi Brabbel! Heb een kei leuke foto gemaakt die eigenlijk niet bewerkt hoeft te worden! ( lucky shot hoor!) Maar dank je voor je aanbod..heel lief! x
Zal eens kijken op die sites straks ( of morgen!) Of is het zo dat die meteen versturen? Ik wil ze nm liever eerst thuis.. x
bij greetz kun je je kaart naar jezelf laten sturen, maar dan moet je hem daarna zelf wel weer op de post doen. (ik weet niet of je dat qua tijd redt?)