Te koop aangeboden: Swaddle Me inbakerdoek De SwaddleMe is een super handige inbakerzakje met flapjes, vast te zetten met klittenband. Een kind kan de was doen. Door het klittenband is de zak verstelbaar en kan het ook meegroeien met je spruit. Het wisselen van de luier gaat makkelijk, je kunt namelijk ook alleen de onderkant open maken. Verder zit er een `gat` in de zak, zodat het makkelijk in het autostoeltje kan. Ideaal voor baby's die moeilijk zelf in slaap kunnen komen. Ik ben hem gaan gebruiken toen mijn dochtertje 5 weken was, want ze sliep heel slecht. (overdag en s'nachts). Vanaf het 1e moment dat ik 'm gebruik slaapt mijn dochtertje s'nachts door en overdag slaapt ze ook als een roosje. Echt een aanrader dus! Maar onthoud wel; geen enkel kind is hetzelfde dus ik kan niet garanderen dat de SwaddleMe bij iedereen werkt. Inclusief gebruiksaanwijzing. Maat: Small is geschikt voor baby`s van 3-7 kg. Materiaal: Fleece Kleur: Green Conditie: 2 weken met heel veel plezier gebruikt, mijn dochtertje zit al weer in de large variant. Prijs: Nieuwprijs 21,95. Ik doe hem weg voor 10,00 - vaste prijs! Verzendkosten voor de koper.