ik heb bijna een splintenieuwe badset staan van bebejou. de kleur is sleepy pink. de set bestaat uit... - thermobad - aquasit - aluminiumstandaard - tummytub - luieremmer de tummytub en luieremmer zijn nooit gebuikt en het badje een paar keer. ik heb de set nieuw gekocht bij banypak kesteren. de vraagprijs is 100 euro.
ik heb ook nog een splinternieuw wipstoeltje staan! nooit gebruikt...ik heb 'm uit de verpakking moeten halen voor de foto.
wieg en of wandelwagenbak aankleding de set bestaat uit... - 2 ecrukleurige hoeslakentjes (prenatal) - 2 ecrukleurige lakentjes met sierrand (prenatal) - roze dekentje (jolein)
de set bestaat uit... - hemel met piekstang - 2 overtrekken - 2 hoeslakens - 4 seizoenedeken (deze deken gaat in de overtrekken )
super lief winterpak aan 1 stuk...2x gebruikt! ideaal voor in de wandelwagenbak maat 68. makkelijk te openen doormiddel van drukkertjes...merk name it.
het is een roze dekentje (lekker zacht) 2 lakentjes...als je dan het wiegje op maakt ligt die mooie rand op het dekentje ...en 2 hoeslakentjes