Lieve mama's, Graag wil ik onze Bumbo Seat te koop zetten, onze dochter zit er wel in, maar zodra ik mijn kont heb gekeerd kruipt ze er als een speer uit, ondanks dat ze er tot ca. 14 mnd mee kunnen doen moeten wij hem dus wegdoen, ik heb liever dat ik er een ander blij mee maak als dat het hier staat te verstoffen. Het is de lila seat, inclusief originele doos; (dit plaatje heb ik van internet gehaald); Onze dochter ging hiermee onder de douche en in bad, maar gebruikten we ook 'gewoon' op de vloer etc. Hij kost 25,- (w.w. 45,-) en kan vanaf 3 mnd gebruikt worden (zie ook deze site; http://www.diezijn4kids.nl/bumbo-seat.html). Prijs is excl. eventuele verzendkosten. Kan opgehaald worden in Capelle aan den IJssel. Liefs, Fem
Hoi, ik doe een bod van 17 excl verzendkosten want hij moet wel verzonden worden. Ziet de stoel er wel nog goed uit? Heb je geen foto van de werkelijke stoel? Alvast bedankt
Hey Inge, Hij is nog helemaal gaaf etc etc. ik heb eigenlijk maar 1 foto waar de seat opstaat, ik krijg hem niet opgeladen maar zal proberen hem in mijn album te zetten! (Ahum, papa had een 'grappig' x-box moment... haha) 17,- ex verzendkosten is wat mij betreft prima. Ik zal hem dan opsturen in de originele doos en opzoeken wat de verzendkosten zijn. Als dit allemaal okay is, wil je mij dit dan laten weten? Gr, Fem