Ik wil graag een swaddle me inbakerdoek bestellen aangezien ik merk dat Fynn goed reageert op inbakeren met een hydrofiel doek. Maar ik vraag me af welke kwaliteit het handigst is. Je hebt er een van microfleece, flanel of katoen. Heeft iemand deze doek en zo ja, welke?
Ik ken het product niet, maar qua materialen lijkt katoen me het verstandigst, omdat dat een goed natuurlijk materiaal is wat goed ademt wat toch wel erg belangrijk is, bovendien heb je dan geen kans dat het je kindjes huid irriteert en dat is met de andere materialen wel mogelijk..
Nou kan ze echt aanraden, hier werken ze perfect In de zomer heb ik een katoenen gebruikt (die is toch redelijk dun) en nu gebruik ik eentje van microfleece, die is lekker warm.
Hier hetzelfde als Selin. In de zomer heb ik 1 van katoen gebruikt en nu een microfleece. Ik moet zeggen dat de microfleece veel beter bevalt, die zit strakker zeg maar... Vooral nu zou ik voor microfleece gaan... Heb net toevallig een swaddleMe een maat groter besteld...
Nikki heeft in het begin erg vel profijt gehad van de katoenen, nu wurmt ze zich binnen no time los om te kunnen duimen en slaapt ze gelukkig ook zonder inbakeren lekker door Ik heb er dus nog 2 over, een heel kleintje en een maatje daarna (rose & groen)