Swaddle me

Discussion in 'De babyuitzet' started by eve, Dec 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik wil graag een swaddle me inbakerdoek bestellen aangezien ik merk dat Fynn goed reageert op inbakeren met een hydrofiel doek. Maar ik vraag me af welke kwaliteit het handigst is. Je hebt er een van microfleece, flanel of katoen. Heeft iemand deze doek en zo ja, welke?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb er geen, maar ik zou voor katoen gaan.

3. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Ik ken het product niet, maar qua materialen lijkt katoen me het verstandigst, omdat dat een goed natuurlijk materiaal is wat goed ademt wat toch wel erg belangrijk is, bovendien heb je dan geen kans dat het je kindjes huid irriteert en dat is met de andere materialen wel mogelijk..

4. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Nou kan ze echt aanraden, hier werken ze perfect ;)
    In de zomer heb ik een katoenen gebruikt (die is toch redelijk dun) en nu gebruik ik eentje van microfleece, die is lekker warm.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier hetzelfde als Selin.
    In de zomer heb ik 1 van katoen gebruikt en nu een microfleece.
    Ik moet zeggen dat de microfleece veel beter bevalt, die zit strakker zeg maar...
    Vooral nu zou ik voor microfleece gaan...

Heb net toevallig een swaddleMe een maat groter besteld...

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Nikki heeft in het begin erg vel profijt gehad van de katoenen, nu wurmt ze zich binnen no time los om te kunnen duimen en slaapt ze gelukkig ook zonder inbakeren lekker door :)
    Ik heb er dus nog 2 over, een heel kleintje en een maatje daarna (rose & groen)

Share This Page