Hallo allemaal, ik heb een paar geboortekaartjes ontworpen, maar nu weet ik zelf niet emer welke ik het leukst vind, graag jullie mening! Alvast bedankt. foto's staan in mijn album.
Ik vind de eerste het mooist! Maar dat is dus nummer 3... heb alleen #1 gestemd, maar bedoel eigenlijk 3.
Nummer 3 waar Yulian op staat, ik vind de kleur van die foto's het mooiste! Van kaartje 1 sprak het blauwe van de tekst me aan, maar toch vind ik 3 het mooiste, die kleur van de foto's maakt het zo romantisch
Moeilijke keus. Uiterlijk vond ik 3 het mooiste. Maar ik het foto van het gezicht leuker ipv het foto met wiegje. Maar omdat de foto's nog gemaakt moeten worden heb ik dus 3 gekozen.
Kaartje nummer 3! Erg mooi, wil ik ook wel! Hoe heb je de kaartjes ontworpen? Heb je daar een speciaal programma ofzo voor? Ben namelijk zelf aan het proberen een ontwerp voor een kaartje te maken, maar die zien er niet zo mooi uit als die van jouw.
Kaartje nummer 3 vond ik qua opzet het mooiste. Alleen de foto in het plastic wiegje vond ik inderdaad minder! Mooi gedaan, mijn complimenten!