Ik verkoop mijn Medela Freestyle. Deze kolf heb ik voor een kindje gebruikt. Hij is dubbelzijdig, dus je bent lekker snel klaar met kolven. Bovendien is deze kolf hands free. Je hoeft dus niet heel de tijd de flessen vast te houden, maar kunt ondertussen lekker een tijdschrift doorbladeren of over dit forum surfen. (Ik heb zelfs vrouwen gehoord die ondertussen gingen stofzuigen of afwassen. Maar ik kolfde alleen op mijn werk, dus daar deed ik dat maar niet .) Bij de kolf maak ik een leuke goodie bag, met o.a. kortingsbon voor een borstvoedingswebwinkel en een Medela Calma speen. Als je wil kun je ook mijn Medela flessen en/of Beldico flessen erbij overnemen. Zo heb je extra flessen om de melk in te bewaren. Ik heb ook nog een Medela Swing te koop die ook voor een kindje is gebruikt een Prenatal flessenwarmer. Je kunt de kolf ophalen in Waalwijk of Tilburg, of ik kan hem opsturen. Laat het me weten wanneer je meer wil weten of foto's wil zien. ps. Ik heb nog veel meer babyspul te koop, dus laat het me weten als je ook andere dingen zoekt (Look & Light, speelgoed, slaapzakken, kleding, etc.) De tekst van Medela zelf: De Medela Freestyle borstkolf is de kleinste dubbele elektrische borstkolf ter wereld en geeft een moeder meer tijd en flexibiliteit in haar dagelijkse leven. De Medela Freestyle borstkolf is Ideaal voor dagelijks en frequent gebruik. Efficiënt: Dubbel afkolven in combinatie met de 2-Phase Expression Technology, ofwel 2-Fase afkolven, vergroot de hoeveelheid afgekolfde melk Vernieuwend: Klein, licht en geluidsarm, om het dagelijks afkolven zo comfortabel en natuurlijk mogelijk te maken. Comfortabel: de individueel regelbare vacuüminstelling en de geheugenfunctie zorgen voor een grote mate van comfort. Volledige controle: een verlicht scherm toont alle relevante informatie. Ondersteuning van melkproductie: Dubbel kolven kan helpen om de melkproductie te vergroten en in stand te houden. Oplaadbare accu biedt 3 uur kolftijd. Display met verlichting biedt informatie over de kolfsessie. Geheugenfunctie voor het bewaren van favoriete instellingen. De Freestyle werd speciaal ontwikkeld voor dagelijks en intensief gebruik. Deze borstkolf biedt je een maximale bewegingsvrijheid tijdens het afkolven. Door dubbel te kolven krijg je meer tijd voor jezelf en je baby.De praktische alles-in-één-oplossing bied je alles wat je nodig hebt voor veilig en comfortabel afkolven wanneer je onderweg bent. De 2-Phase Expression Technology, ofwel 2-Fase afkolven zoals we dat hier noemen, is gebaseerd op het natuurlijke zuigritme van de baby: korte, stimulerende bewegingen opgevolgd door langere, meer intensieve bewegingen, dit voor een optimale melkstroom. De snellere toeschietreflex en maximale melkstroom verkorten duidelijk de kolftijd. Op deze manier kan je comfortabel meer melk in kortere tijd afkolven.
En hierbij de foto's. Op de eerste zie je wat er allemaal bij zit, op de tweede hoe klein de kolf is.
Ik vraag er 200,- voor. Daarvoor krijg je hem helemaal compleet, inclusief aankoopbon. Je krijgt er bovendien een goodie bag bij met o.a. iets leuks voor je kindje en een kortingscoupon om nieuwe schelpen met korting te kopen. Er zitten uiteraard schelpen bij, maar ivm hygiëne wordt altijd aangeraden om die te vervangen. Laat maar weten als je nog vragen hebt.