Stacaravan kopen, camping gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Kapedi, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

We willen graag een stacaravan met staanplaats kopen. Het liefst in Noord-Brabant , Zeeland, Noord of Zuid-holland. Er hoeft geen animatie te zijn of zwembad. Een speeltuin zou wel leuk zijn ( voor mijn jongens natuurlijk). Een simpele camping eigenlijk ivm kosten van de staanplaats. Wie weet een leuke camping?

Groetjes

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Eurocamping. Kom daar regelmatig en er zijn veel en leuke activiteiten voor kinderen. Tante van mijn partner staat daar en dat doet ze al 40 jaar. Ze zijn sinds een jaar of 3 echt alles aan het opknappen. Grote speeltuin, buiten zwembad en winkeltje maar vooral veel bos en groen. Ik weet dat de koste wel vrij hoog zijn ( nou ja vind ik) en vorig jaar lage de koste op 1600 euro per jaar voor de tante van mijn vriend. Ze heeft een groot penseel met rond om haar luxe stacaravan nog een schuurtje, berging en leuke ruimte om te BBq en spelen etc. Eigen aansluiting op riool etc.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
  4. Tese

Tese Niet meer actief

Betuwestrand in beesd. Is een 4.5 sterrencaming met veel animatie, leuke speeltuintjes, een zwembad, een meer, noem maar op!

5. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    de bongerd in tuitjehorn!!! noord holland is dat....wij hebben er zelf ook een stacaravan gekocht, is uitgeroepen to meest kindvriendelijke camping van nederland.....alles is aanwezig! strand op fietsafstand (waar wij nog nooit heen zijn geweest omdat de kids het "te druk" hebben... )serieus een dikke aanrader!

6. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.909
    2.070
    113
    #6 cosdy, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    Camping de Vogel in Hengstdijk.
    De kinderen hebben zich daar vorig jaar prima vermaakt. Dit jaar wordt er een zwembad bijgebouwd. En er is heel veel te doen voor de kinderen.

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zaterdag gaan we een stacaravan bezichtigen. Niet in alle provincies die we wilde, het is op de Utrechtse heuvelrug. Rustige camping. Waar moet ik op letten. Het is een oudje en moet wel een beetje naar smaak opgeknapt worden, maar dat vinden we juist leuk.

Nog tips?

8. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zou dus nooit gelijk een stacaravan kopen. Zo meteen vind je de camping toch tegenvallen en dan zit je ermee...
    Ik zou gewoon campings gaan testen en dan bekijken welke je het beste bevalt.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Idd, goede tip! Zeker omdat het niet op een plek staat waar jullie voorkeur ligt.

Rondeweibos in Rockanje, vlak bij het strand super!

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben een stacaravan in Ouddorp op camping de magneet. Geen animatie, wel speeltuin. Is echt een camping waar je jezelf moet vermaken. Omgeving is heel mooi. Je kan naar strand, lekker fietsen er is bij de Grevelingen een stuk bos, waar je kan wandelen. Wij zijn het nog lang niet zat om daar steeds heen te gaan.

Deel Deze Pagina