swappen voor creatieve mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door AnnaB, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Zijn jullie bekend met de term swappen?

Wat is de bedoeling. Jij maakt een cadeautje van kostprijs ongeveer E5,00 . Een van de deelnemers verzamelt alle adressen en kent zo iedereen een willekeurige Swappartner toe. Jij weet dus niet naar wie je jou cadeautje stuurt en je weet ook niet van wie je een cadeautje gaat ontvangen. Leuk en spannend.... Het spreekt voor zich dat dit cadeautje bij deze Swap in het teken staat van een thema b.v. moederdag. Wat je verder maakt en met welke techniek ben je helemaal vrij in. Na afloop zetten we de fotos van al de ontvangen cadeautje hier neer en kunnen we zo zien wat iedereen heeft gemaakt.

njah mocht iemand het leuk vinden om mee te doen :)

creaSwaps Hyve - hyves.nl
    Op facebook is er ook een pagina alleen de link plaatsen lukt niet :S (mocht je interesse hebben en het leuk vinden dan nodig ik je wel uit hihi)

Hoe meer zielen hoe leuker het is :)
    Ik heb nu voor de 2e keer mee gedaan en het is leuk :) En spannend :)

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat een ontzettend leuk idee!
    Helaas heb ik er waarschijnlijk de tijd niet voor om een voor mij redelijk uitzient iets te maken..
    Of is dit een enkele keer ofzo?
    Of per onderwerp?

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Het is verschillend. Met valentijn hebben we er 1 gehad en met pasen. Nu moederdag en straks rond de zomer ook weer. Ongeveer 1 per maand om ook de contacten met iedereen warm te houden :)

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Moet je dan elke maand mee doen of mag je ook eens overslaan?

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik doe dit via swap-bot, naja deed nu even niet meer, maar tis wel heeel leuk,

Deel Deze Pagina