Poeh... mijn enige nichtje wordt 16. En nu heeft mijn broer gevraagd of ik haar feestje wil regelen. Het wordt een suprise party. In mijn enthousiasme heb ik ja geroepen, maar ik heb geen idee wat te doen! Hebben jullie ideeën? Thema's?
Het thema is natuurlijk 16! Daar kun je allerlei slingers en ballonnen voor kopen. Tropical party is ook altijd erg leuk
Photo Booth (liefst met polaroid camera zodat je meteen de foto's hebt ) Popcorn bar Chocoladefontein Mooie fondant of marsepein taart (laten) maken Als thema: neon / glow in the dark
Beste vriendin van je nichtje vragen om een gastenlijst te maken. Wat voor iemand is je nichtje? Even wat stereotypes, geen aanstoot aan nemen a.u.b. Hipster> Clueless (de film) themafeest, Sixteen Candles (de film) themafeest, of in ieder geval iets jaren '80/'90-achtigs Alternatief> aliens/outer space-thema, groene verlichting Populair/preppy> Saint Tropez-thema Scooterstrakkeskinny> geen thema, maar een goede DJ en felgekleurde drankjes met parasolletjes Fashionable> Ton-sur-ton-thema met themakleuren en zoveel mogelijk taart/hapjes/drankjes in deze themakleuren Verder thema's: - Gold and silver (nepdiamanten in ijsblokjes vriezen, veel aluminiumfolie om dingen wikkelen, kijk of je nog ergens engelenhaar kunt regelen om aan plafondlampen te hangen) - 16 and talented (prijzen voor best geklede persoon, grappigste persoon, etc die je nichtje kan uitreiken, karaokemachine - Jeugdsentiment thema waarbij ze allemaal verkleed komen als hun favoriete tekenfilmfiguur van toen ze nog klein waren
Inderdaad, pintrest is geweldig als je party decoratie ideeen zoekt... Vorig jaar geholpen met mijn neefje zijn sweet 16. Wij hadden een zaaltje met dj (voor zijn leeftijdsgenoten) en zanger (voor de familie) zodat iedereen wel op de dansvloer stond. Thema hadden wij niet echt wel alles in de kleur zwart zilver blauw. Mooie taart in de vorm van een vespa. Ik weet dat onder de meiden de kleuren combi goud/roze/rosé wel hot is voor feestjes en in die kleuren kun je ook veel versiering vinden.
Hier had mijn nichtje met haar zestiende een sjiek diner met haar vriendinnen. Was ook heel gaaf! Thema was zwart-wit. Meiden in gala, helemaal top!