Ooit heb ik via een topic hier een app op mijn ipad gezet waarmee ik YouTube video's kon opslaan en offline kijken.. Nu heb ik mijn ipad opnieuw geinstalleerd en weet natuurlijk niet meer welke app dat was Wie kan me helpen
Voor een tijd terug was een van de apps Itube. Helaas is die uit de lucht gehaald 😨 Je kunt hem niet meer downloaden en als je hem nog hebt, kun je niets nieuws meer toevoegen. Had een beste lijst met muziek, maar nu een nieuwe telefoon, dusss; WEG 😕 Ik volg dus even, mocht iemand een leuk alternatief hebben. 🤗
Ik wist niet eens dat zo iets bestond! Handig voor als we me dl onderweg zijn! Bespaart ons veel datagebruik Ben nu ook benieuwd
Oh Echt bestaat dat niet meer.. balen was echt super handig.. weet ook echt niet meer welke app 't was
Hoi, Ik gebruik hiervoor de app VDownload+. Kun je filmpjes van Youtube downloaden/opslaan, en vervolgens ook offline afspelen! Succes!
Ik gebruik Free Video en VDownload. Kun je wel maar iets van 10 filmpjes downloaden, maar gebruik het alleen voor de kids en toen heb ik gewoon filmpjes gedownload die een uur duren Geen idee eigenlijk of ze nog te downloaden zijn die apps. Ze doen het hier iig wel nog steeds...