Swimtrainer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zeepaardje, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

whahaha thx, zegt me nu nog niks nee;)

2. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik heb er ook een gekocht op de 9 maandenbeurs zondag...

wij hadden eerst een groot oranje ding, en hij vond het helemaal geweldig! helaas is die maar tot 11 kg en deze gaat tot veel zwaarder.

Daarnaast ging mijn zoontje in die andere ook al helemaal voorover hangen om meer op zijn buik te komen, waardoor hij vooruit kon komen, dus vandaar mijn overstap naar de swimtrainer :)

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Doordat ze liggen in zwemhouding gaan gelijk die benen en armen 'echt zwemmen' Doordat Y. zo druk is met haar benen komt ze goed vooruit en zwemt ze zelf op haar doel af (meestal andere kinderen)

Hier een foto (hier was ze 4,5e maand geloof ik) Een tijd geleden in ieder geval.

4. Zeepaardje

Gisteren voor het eerst wezen zwemmen:D was geweldig met dank aan de swimtrainer:D

Morgen dagje center parcs:)

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wat fijn dat jullie genoten hebben, veel plezier in CP. Onze swimtrainer is lek dus maar eens op zoek naar eenm bandenplaksetje. Maar hier ook lekker gezwommen vandaag :)

6. Zeepaardje

dank je wel!

balen dat die lek is...:x hopelijk snel geplakt! en weer genieten!

Gaan jullie vaak zwemmen?

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    We gaan nu eigenlijk om de week op zaterdagmiddag zwemmen. Ze vindt het ook steed leuker. Vandaag een hele poos in het peuterbadje op haar buik liggen tijgeren (5 cm diep) en een lol dat ze had, maar ook nog lekker mee in het diepe en met een kleine opblaasbal spelen en ander waterbeestjes. Ze houdt het nu ook goed lang vol. We waren er om 13:45, 14:00 in het water, 14:45 pauze broodje en beker sap 15:00 wer in het water en 15:30 eruit en 15:45 knock out in de auto ;) Ze slaapt normaal van 15:30 tot 17:00 maar we hebben haar om 17:30 wakker gemaakt ;)
    Ze geniet ook echt ook al is het druk, andere kindjes zijn zooooo leuk dus ze kijkt haar ogen uit

8. Zeepaardje

heerlijk is dat als ze er zo van genieten!!!

wij zijn er vaak rond 18u tot 19.30u heerlijk:)

dan laatste fles en slapen:p

Deel Deze Pagina